West Australië

We hebben een aantal aanbieders voor West Australië voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor West Australië voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in West Australië

Unieke, maar erg dure ervaring

Wim Vanthienen,
    1-12-2011

Bidgemia Station is een veebedrijf van ca. 80 x 100 km (!) in de buurt van Gascoyne Junction. Een unieke ervaring is het directe contact met de erg vriendelijke eigenaarsfamilie tijdens het avondeten. Drank dient zelf meegebracht. De accommodatie in de "Shearers Quarters" is evenwel beneden alle peil : muren in ruwe steen met één deur en één raam, 2 bedjes en een vaste opklaptafel met 2 nachtlampjes. Nog enkele kleerhaken (nagels in een plank) tegen de muur en dat is het. Geen airco, geen TV, geen waterkoker, geen spiegel, geen stoel, geen vuilbakje en uiteraard geen internet.

In de gemeenschappelijke keuken staat een grote koelkast zonder vriesvak, door iedereen te gebruiken. Waszaal met 2 toiletten en 3 douches, lavabo’s, wasmachine en binnenspiegel uit een auto. Op het overdekte terras staan een BBQ en een grote tafel met stoelen. Daar staat ook een grote vuilbak.

Ingrediënten voor ontbijt in gemeenschappelijke koelkast. Koffie beschikbaar. Overnachting 300,00 AUD cash te betalen.

Gereisd met partner in september 2011

Onze jongste dochter had er een goed gevoel bij.

Grietje,
    8-8-2010

Onze jongste dochter had de naam van deze locatie in een recreatiekrantje gezien en had er een goed gevoel bij. Wij hadden een andere geselekteerd. We besloten er toch een kijkje te nemen. De bedrijfsleider gaf gelijk aan dat ze bereid was om de prijs wat te laten zakken, als we drie kamers namen. De kamers waren niet zo groot, maar op deze gang waren maar er waren maar twee kamers bezet. Onze tweede dochter met haar baby van drie maanden kregen twee kamers en hadden helemaal een vleugel voor henzelf. Het was er heerlijk relaxt, er waren ongeveer nog 10 andere gasten waarvan een aantal permanent. Zij werkten of op een booreiland of in de mijnen.

In de tuin stond grote stamtafel en iedereen zat daar wat aan zijn/haar krantje te lezen en wat te eten. In een grote keuken stond koffie, thee, suiker voor iedereen.

Het zwembadje was niet groot maar in een prachtige tropische zetting.

We hadden geen tv op de kamer, maar er was wel een tv kamer en daarnaast een ruimte om te tafeltennis enz

Gereisd met oudere kinderen in januari 2001