Reviews over accommodaties in Ver. Arabische Emiraten

Marmas
    16-12-2011

Top. Wat een heerlijke bungalow!!!! Er is in Dubai geen enkel hotel wat zoooo luxe is met eigen buthler!!!

Als je rust en luxe wil is dit een leuk alternatief ipv de

P.
    28-1-2007

Als je rust en luxe wil is dit een leuk alternatief ipv één van de grote hotels.

Je hebt een "eigen" Villa met een eigen ingang via de een eigen courtyard. Je naam staat in het Westers + Arabisch vermeld bij de voordeur - leuk detail.

Je Villa is mooi Arabisch ingericht en veel ruimte. Ruime zitkamer, aparte slaapkamer en de badkamer heeft een groot ingezonken zitbad, toendertijd geen jaccuzi alhoewel dit wel steeds in iedere brochure vermeld stond. Zeer uitgebreid assortiment Bad- en Toilet artikelen! Personal butler hoeft van mij niet, wij willen rust.

Het terras: uitzicht op de Burj al Arab en is vooral 's avonds een zeer mooi! Burj verandert steeds van kleur.

Je hebt een eigen "zwembadje / plonspool" met uiteraard ligbedden erbij. Super! Op strand ligbedden in apart gedeelte en krijg je ook steeds lekkers etc.

Oordeel: zeer goed maar de Jumeirah keten wordt te groot dus er kan flink wat mis gaan! Zoals bij ons...............