• Type accommodatie

Loopafstand
  • Type hotel

Sorteren

Reviews over Vassilliki

Rust en prachtige bloemrijke ligging

Marc Jacobs
    5-8-2018

Mijn vrouw en ik waren in huisje Daphne voor een week. De ligging in de olijfboomgaard met veel bloemen, het zwembad en je privacy is super !! Het huisje zelf is wat oud en gedateerd. We hebben de kleren niet in de oude kast gelegd, want die stonk naar oud vies hout, maar goed, het weer is super, dus je leeft voornamelijk buiten. De ijskast-vriezer in huisje Daphne is wel goed. De eigenaar Panos hebben we niet gezien. De poetsvrouw en pool-boy waren aardig. We hebben genoten en hadden een auto de hele week (die heb je echt nodig). Het eten en de restaurantjes zijn overal goed. Tip: Onze favourite stek was het vissersdorpje Sivota. Wat een super heerlijk grieks dorpje met veel eetgelegenheden en kneuterige winkeltjes. Hier waren we 5x voor ontbijt of avondeten. Huur daar eens een moterboot, geen vaarbewijs nodig, dat hebben we gedaan, was superdag !! Monodentri is mooi en een goede plek om van hieruit trips te maken met de auto !

Je eigen stukje Lefkas

Erik Slot
    29-7-2018

Een heerlijke villa midden in de natuur met een uitzicht over de bergen en olijfbomen. Echt helemaal prive met het gevoel dat de hele heuvel van onszelf was met de luxe van een heerlijk zwembad, fijne veranda en een ruime villa. Op 10 minuutjes rijden van de leuke badplaats Vasiliki met talloze plekjes waar je voor een prikkie kan eten.

De eigenaars laten je met rust en het enige wat je merkt is dat er is afgewassen en alles ververst is. (en een lief cadeautje aan de deurknop. Top!)

Enige minnetjes (als je echt pietluttig bent) zijn de muggen bij het zwembad (huisje is mugvrij door de airco en horren) en de dure supermarktjes maar daar kan Monodentri natuurlijk niets aan doen. Een heerlijke vakantie op een eiland met de mooiste stranden van Europa. Echt adembenemend mooi en alles op een rij-afstand van binnen het uur.