Sorteren

Reviews over Vassilliki

Geweldig, rust in de natuur

Grutto
    12-5-2018

Comfortabel huisje met prachtig uitzicht over het groene dal! Wij verbleven in huisje Levanda met onze twee zoontjes. De zes huisjes liggen trapsgewijs op een heuvel aan de rand van een klein dorpje. Hierdoor hebben alle huisjes veel privé. Onder ons huisje lag een weg, maar daar hebben we weinig last van gehad. Er is veel ruimte om het huisje waardoor onze jongens lekker konden spelen en hun gang konden gaan. De huisjes zelf zijn eenvoudig ingericht maar hebben alles wat je nodig hebt. De buitenruimte is in dat opzicht iets luxer met twee hangmatten, een barbecue, genoeg ligstoelen en twee zitjes. Goeie verhouding, want buiten ben je het meeste. De eigenaren en de beheerder zijn heel vriendelijk en betrokken en komen af en toe iets langsbrengen. Als er iets is, zijn ze er meteen.

Herman
    14-10-2017

Alles wat goed. Super prijs kwaliteit verhaal.

wat helemaal super was, was de extra service van de eigenaar. Die kwam af en toe iets kleins langsbrengen als verrassing, zo lief!

Vassilliki scoort een 7,9 uit 10, op basis van 39 reviews