Reviews over Valledoria (Costa Doria)

Leuke villa in een woonwijk

Ellen,
    6-7-2009

Wij zijn net terug van vakantie en het is ons prima bevallen. Huis stond midden in een woonwijk, buren zijn erg aardige mensen. Camping is niet in de directe omgeving. Toen wij er waar, waren er niet veel mensen op de camping. Camping is ruim van opzet. Ik denk dat wanneer je in de schoolvakantieperiode op de camping staat, het zwembad veel te klein is. Ook de speeltuin voor kinderen vind ik zeer minimaal. Het strand was vanuit ons huisje op loopafstand. En inderdaad was daar een goed restaurant waar kinderen leuk kunnen spelen op glijbaan en klimtoestel.

Mocht je met de boot gaan, kan ik de nachtboot vanaf Genua aanbevelen!

Huisje gelegen dichtbij een prachtig strand

Jolanda Nieberg,
    9-5-2009

Wij, familie met 3 kinderen in de leeftijd van 2, 6 en 8 jr zijn hier begin mei 2009 een week geweest. Huisje is sober van inrichting, ruim van opzet. Het huisje ligt dicht bij een prachtig strand, waar een leuk restaurantje is met terras en klein speeltuintje (voor kids tot 4 jr) waar je heerlijk kunt eten. Verder heerlijke rust. Jammer dat er weinig speelvriendjes waren voor de oudste 2. De camping La Foce is ongeveer 5 min rijden. Dit is niet duidelijk aangegeven op de site van onze reisorganisatie