Sorteren

Reviews over Urbino

Fantastisch rustig gelegen accommodatie.

Joost
    2-9-2018

Geweldige vakantie gehad met ons gezin.

Rustig gelegen locatie en toch alles op redelijke reisafstanden te vinden. Echt idilische met een zwembad op de rand van de berg. Vriendelijke Nederlandse gastheer en gastvrouw. Eten is uitstekend. Gezamenlijk aan een lange tafel zorgt voor een erg gezellige sfeer met de andere gasten. Kamers eenvoudig sfeervol ingericht.

Gemengde gevoelens over gastheerschap

Annemieke
    30-8-2018

Wij waren hier voor de bruiloft van onze dochter en schoonzoon. De locatie was in 1 woord geweldig! Prachtige uitzichten, gezellig ingerichte kamers en heerlijk eten. Super weer. We hebben het geweldig gehad. Dankzij ons leuke gezelschap van ruim 40 mensen. Maar...wat we misten was empathie van onze gastheer en gastvrouw. Christa en Sandor. Zij zouden toch degenen moeten zijn die ons het gevoel geven dat we hier meer dan welkom zijn? Dat dit bruidspaar uniek is. Hun huwelijk one of a kind! Maar helaas hebben we dat niet zo ervaren. Alles werd netjes volgens de gemaakte afspraken gedaan...daar valt niet veel over te zeggen. Alleen het ‘warme’ ontbrak. Het ging routinematig Dat hebben wij als spijtig ervaren. Zeker voor het bruidspaar.