Reviews over Urbino

Relaxt en heerlijk genieten

Paul, 28-8-2017
    We hebben ontzettend genoten van onze vakantie bij Villa Marsi 2.0! Le Marche is een mooie streek waar het toerisme nog in opkomst is. Lekker zonnig, warme temperatuur, fijne, rustige locatie, mooi zwembad, fantastische kookkunsten en gezelligheid bij Sandor en Christa. Italië pur sang!🇮🇹👍🍷

Tweede keer: weer een feestje

Carlita, 25-8-2017

Wij zijn dit jaar voor de tweede keer naar deze locatie geweest en wij hebben weer genoten.

Onze dochter van 5 was het zwembad niet uit te krijgen. Rende heerlijk rond op het terrein. En werd enorm verwend met lekkere hapjes van de kok (zelfs worstenbroodjes bij het ontbijt voor onze Brabantse).

Het is een prachtige en rustige omgeving. Een dagje naar het strand kan en is ongeveer 50 min rijden. Maar dan wel 50 min over een prachtige route zonder files. Leuke stadjes in de omgeving om te bekijken en veel mogelijkheden voor wandelingen en sport.

's Avonds de mogelijkheid om aan te schuiven voor een diner. Iedere keer een verrassing, en wij zijn dan ook iedere keer aangenaam verrast. Leuke gelegenheid ook om de familie en/of andere gasten te leren kennen. Maar zelf op pad naar een lekkere pizzeria in Urbino is ook een optie.

Vanwege de rust, heerlijke eten, prachtige omgeving, blije dochter, schone kamers, gezelligheid en liefdevolle gastvrijheid gaan wij er graag heen!

(Wij waren voor ons verblijf nog eerst een week naar een camping in Italië geweest voor onze dochter, maar zij gaf zelf na twee dagen al aan dit veel leuker te vinden dan de camping ;-). )

Urbino scoort een 8,6 uit 10, op basis van 31 reviews