• Type accommodatie

Reviews over Urbino

Mixed feelings

Theo & Marije Basstein
    12-8-2018

We kunnen ons voor een groot gedeelte aansluiten bij de meeste positieve reviews. Waar we absoluut niks van snapten, was dat we compleet genegeerd werden door Christa, de eigenaresse. En wij niet alleen. Andere stellen die wij spraken hadden precies dezelfde ervaring. Niet één keer werd er naar je gegroet of ons gevraagd of alles naar wens was. Waar hotels meestal onpersoonlijk zijn, blinken de meeste B&B’s juist uit in persoonlijk contact. Niet bij Villa Marsi. Zelfs bij de eindafrekening werd niet gevraagd of we het naar onze zin hebben gehad. Bizar. De ligging van het complex is afgelegen maar wel uniek. Geldt ook voor ‘the last mile’. De inrichting van ons appartement zou in vergelijk met Nederlandse B&B’s er matig van afkomen. De badkamer telde schamel één lampje van amper 40 watt boven de wastafel. Positieve uitschieter waren de avonden aan tafel. Het eten was top en de sfeer uitstekend.

mooi B&B (met wat verbeterpuntjes bijna perfect).

familie Wassenburg
    6-8-2018

De B&B ligt op een prachtige plaats, helaas is deze wel behoorlijk afgelegen en was het zeker een half uur rijden over een slechte weg naar het dichtstbijzijnde dorpje.

Op zondag hadden de gastheer en vrouw een vrije dag en kon je geen gebruik maken van lunch en diner. Omdat je geen koelkast op de kamer hebt ben je verplicht om die dag erop uit te gaan. Het zwembad lag elders op het terrein en was via een steil pad te bereiken. Er was geen gelegenheid om te douchen bij het zwembad en het water was dan ook niet echt fris. (zwemkleding verkleurde zelfs). Op het terrein liepen continu 3 honden (los) en een aantal katten die ook lekker op de zites en bankjes gingen liggen en te pas en te onpas om aandacht kwamen vragen. (als je niet van dieren houd of allergisch bent heb je wel een probleem) Ook omdat de honden gewoon je kamer in en uit lopen. Het avondeten was buitengewoon lekker en steeds verassend. Het ontbijt was daarentegen karig,

Urbino scoort een 8,6 uit 10, op basis van 31 reviews