Reviews over Tubbergen

Sandrine,
    12-10-2018

In september zijn we weer voor de vierde keer bij Erve 't Vrielinck in twee jaar. Het is nu een vaste plek in Twente geworden. Droste's Boerderijlodges zijn echt precies wat wij zoeken. Een week daar is het eigenlijk te kort. Silvia en Gerrit hebben ons goed verzorgd. Silvia is een goede gastvrouw en altijd snel ook met reageren via emails. Zij is zeer behulpzaam en vriendelijk. Niets ontbreekt en we hebben elke dag kunnen fietsen in het mooie Twente en uiteraard heerlijk kunnen ontspannen. We zijn dankbaar voor de kortingen die wij als vaste klanten hebben gekregen. De kwaliteit, privacy en de locaties zijn top en daar houden we van. Dat maakt Droste's heel apart dan andere accommodaties. Daarom komen we graag keer op keer terug. In oktober zullen we naar Boerderijlodge Dubbelinks Havezathe voor de eerste keer. Het is een mooie gelegenheid om die omgeving te ontdekken. De fietsen gaan zeker mee.

in een woord: Genieten

Guido,
    27-9-2018

Geweldige ontvangst, mooie kamers en een top ontbijt in een mooi landschap. Alle ingrediënten voor een korte fietsvakantie aanwezig!

Meer dan heerlijk

Groot,
    23-6-2018

Wij zijn al langer fan van de boerderijlodges. Prachtige omgeving, prima verzorgde accommodatie, prima bedden en lekker ingericht. Een weekend heerlijk ontspannen.

Genieten van de herfst op 't Vrielinck

Bertine,
    20-11-2017

Mooie, schone, complete en sfeervolle boerderijlodge. Heerlijke leefruimte, in verbinding met buiten door veel glas en licht. Tussen de buien wandelingen gemaakt waarvan de routes klaar liggen. Met skelter door bos, weilanden, plassen en het mooie Twentse landschap. Genieten voor het hele gezin. Daarna lekker opwarmen bij de kachel. Ook gebruik gemaakt van de fijne Finse sauna aan de rand van het erf.

Ultiem ontspannen in mooi Twente

Familie P.,
    18-10-2017

Ultiem ontspannen in het mooiste stukje Twente. Met uitzicht op de weilanden, beschut door oude eiken. Luxe lodges, zeer compleet ingericht. Prettige ontvangst, comfortabele bedden en je eigen mini-wellness-centrum. Let op, iedereen slaapt en leeft in dezelfde ruimte, er zijn geen afgesloten slaapkamers. Voor ons geen probleem, maar met lastig inslapende kinderen kan dat mogelijk een punt zijn. Prachtige omgeving waar je alles binnen handbereik hebt: natuur, actief, cultuur, culinair, geschiedenis en stad. Aanrader! Onze tips: kasteel Bentheim, dagje Ootmarsum, fietsen en wandelen in de omgeving, restaurant Pier 99 in Nordhorn, museum Wonderryck in Denekamp en een dagje shoppen in Enschede.