Reviews over Treuchtlingen

Voor rust en genieten ga je naar Schloß Möhren!

Dennis Kolberg,
    3-10-2018

Mijn vriendin en ik werden door Sandra heel hartelijk en warm ontvangen op Schloß Möhren.

Alles was goed verzorgd en de omgeving van het Schloß is schitterend!

Sandra heeft veel bezienswaardigheden, winkels en eetgelegenheden (zoals fiets- en wandelroutes, musea, ruïnes, kastelen, (tuin)parken, restaurants, café's en dergelijke) 'in kaart' gebracht, zodat de bezoeker snel geïnformeerd is over wat er in de omgeving zoal is te doen.

Deze informatie heeft ze netjes in mappen gebundeld.

Zeer groot herhalingsgevaar!

Kasteelvrouw Sandra de Greeff heeft onze harten ge

Familie L' Abée,
    21-7-2018

Soms kom je op plekken waar onbekende mensen meteen je hart stelen. Sandra is daar een van. Een ongeloofelijke gastvrouw die bruist van enthousiasme en energie. Het fantastische kasteel met zijn landgoed ademt het gevoel van thuiskomen uit. Zou het liggen aan haar "Utregse" roots die ze net als ons heeft? Na een heerlijke week met elke ochtend vers gebakken brood, komt ze ons hartelijk uitzwaaien en kroelt nog een keer door de krullen van onze zoon. Bij het wegrijden zegt hij: "Mam, gaan we hier nog een keer naar toe?" Na een volmondig ja, zegt hij tevreden: "Fijn, want ik vind Sandra echt heel lief!" En wij ook lieffie!! Dag lieve kasteelvrouwe, we komen heel graag weer een keer "een bakkie doen!!"

Schloss Möhren, Eigentümer, 24-7-2018
    Wat een heerlijke review. Dank jullie wel voor jullie lieve woorden. En super dat jullie je ervaringen delen. Pas goed op jullie zelf en die mooie krullenbol van jullie.

Verrassend mooi!

Iris,
    5-1-2018

Wat een gastvrijheid in in dit verrassend mooie stuk van Duitsland. We hebben genoten van ons verblijf in het prachtige jachtslot waar we iedere dag hebben mogen genieten van versgebakken brood, de prachtige natuur en de vriendelijkheid van de gastvrouw, Sandra de Greeff.

Een rondleiding door het jachtslot en een echte ridderceremonie voor onze kinderen waren ook een onderdeel van de heerlijke week! Dank!

Heerlijk tot rust komen!

Ruben,
    1-1-2018

Erg fijne plek om met de Kerstdagen heen geweest te zijn. Eigenaresse Sandra is erg behulpzaam en doet ook een leuke rondleiding door het kasteel. Erg leuk ook voor de kids!

Wij zaten in het Schweitzerhaus dat net naast het kasteel ligt. Huis is lekker ruim en heeft een grote eetkeuken en 3 slaapkamers, met fijne bedden. En een mooi uitzicht over het dal.

Sandra zorgt elke ochtend voor een heerlijk zelfgebakken brood, echt top!

Omgeving is ook prachtig en veel leuke dingen te zien en doen op max 45 min rijden. Absoluut een aanrader!

Een Kerst om nooit te vergeten

Harold en Emmy,
    28-12-2017

Bij aankomst op 24 december (kerstavond) werden wij hartelijk ontvangen door Sandra en Ruud ( kasteelvrouw en kasteelheer)

Heerlijke kerstdagen gevierd in een historische omgeving. Elke dag vers gebakken brood van Sandra. We hebben gewandeld in de mooie natuur, geluierd en genoten van het mooie uitzicht en het leven op een kasteel. Helaas te weinig tijd om alles te doen wat de omgeving biedt.

We komen snel nog een keer terug!!