villas in St. Tropez

We hebben een aantal aanbieders voor St. Tropez voor je op een rij gezet:

Reviews over St. Tropez

• 3Dhr Huismans27-06-2019

Zo een foute plek!

Alles is hier ‘fake’. Heel opgeklopt kunstmatig sfeertje. De typische clichés over het zuiden worden hier platvloers gecomercialiseerd voor de toeristen. Als je het ’echte’ zuiden van Frankrijk wil bezoeken kom dan niet naar hier.

• 9Uitgaanslevenn
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Iris20-05-2018

Moet je gezien hebben

Met een boottocht naar St Tropez is super. Alle moois zie je vanaf het water. St. Tropez zelf is minder bijzonder dan we hadden verwacht.

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving
    • 7Stranden
    • 5Zorg voor natuur

juli 2017

• 10Nell31-07-2016

Helemaal geweldig

Voor de zesde keer op vakantie geweest naar zuid frankrijk,waar we 5 minuten van st tropez afzaten,als we aankomen op bestemming,kan ik niet wachten om de auto uit te laden en gelijk naar st tropez te gaan,het sfeertje,de vriendelijke mensen,het weer,het kijken naar de jetset,koffie drinken aan het haventje,winkelen(zo duur is het niet,je moet weten waar je moet zijn)mooie boten zien,het heeft voor ons alles wat een vakantie tot een feestje maakt,mocht ik ooit willen emigreren dan is het naar st tropez😎een klein paradijsje

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Natasja Kamphuis29-07-2015

Bootjes kijken!

St-Tropez is een leuke plaats om schitterende jachten te spotten. Parkeerplaats vinden is wel te doen. Drie euro per uur. De reis er naar toe duurt wel lang ivm file rijden, maar de kustweg is echt de moeite waard.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad
    • 7Stranden
    • 8Zorg voor natuur

juli 2015

• 9harm jan22-06-2015

Aangenaam verrast

St tropez heeft ons aangenaam verrast. Geen grote mondaine hotelketens, mr nog prachtig authentiek. Duik vanaf de haven een zijstraatje in en je komt langs verrassend leuke pleintjes en gezellige straatjes. Neem vanaf st maxime de boot. Scheelt n hoop parkeergeld en filerijden. Boottochtje vinden de kinderen ook leuk.

• 8Cultuur

juni 2015

• 7Spkk13-05-2014

de jetset, maar wat een verbeelding

leuk om te zien, de ene boot nog luxer dan de andere. Jammer dat je in augustus gewoon iedere keer een half tot 1 uur in de file staat, dat heb ik er niet voor over.

• 7Sfeer in stad

augustus 2010

• 7bram03-03-2014

mooi maar erg saai

een mooie rustgevende plek, wel erg saai.

• 4Uitgaanslevenn
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 2yara slegers25-08-2013

Veel te druk

St tropez is erg mooi. Om er doorheen te rijden. We konden echt geen parkeerplaats vinden! Als je hier naartoe wilt, dan raad ik het openbaar vervoer aan. Wij zijn maar weer omgedraaid en hebben dus eigenlijk bijna niets mee kunnen maken van deze beroemde stad.

• 1Uitgaanslevenn
    • 9Stranden

januari 2013

• 6c.05-08-2013

waardeloos

st tropez is voor de toerist waardeloos.

• 5Cultuur
    • 6Omgeving
    • 5Sfeer in stad
    • 5Stranden

juli 2013

• 9Rob04-08-2013

Erg leuk.

St Tropez is een ontzettend leuk dorp: je kan door alle protserigheid heen kijken en dan zie je het leuke dorp dat het eigenlijk is: sfeervol, vrolijk en vol met leuke straatjes, mooie panden en leuke terrassen. Kijk je niet door protserigheid heen, dan is St Tropez een grote mega-attractie met vreemde mensen, dure auto's en jachten. Maar ook dan is het de moeite waard om gewoon eens doorheen te lopen.

Wij vonden het in ieder geval enorm leuk en een hoogtepunt van onze vakantie.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur