Reviews over Sant Agata sui due Golfi

Mooi, veel ruimte, toegang slecht

heer van den Berg,
    24-9-2012

Zeer mooi vakantiehuis met veel ruimte, prachtig uitzicht en schoon. Banken/stoelen zijn aan vervanging toe (zitten voor geen meter en eetkamerstoelen vallen uit elkaar). De toegangsweg is zeer smal, zeer steil, zeer slecht en niet aangegeven. Veel omgevingslawaai van honden, haan en kerkklok.

Grote fraaie tuin waar het goed toeven is. Aantal zaken in het huis moeten gerepareerd worden, zoals schuifdeuren en douche.

Schitterend ruim huis

ngnieuwkerk,
    23-9-2012

Groot huis, zeker geschikt voor 9 personen. Ligt in de bergen, echter bereikbaar via smalle wegen die ook zeer steil zijn. Met een personen auto geen probleem, maar zoals wij met een 9-persoons bus vereist het een zeer goede stuurmanskunst. Huis en omgeving zeer mooi.