• 1.284

Reviews over Rome

Prima uitvalsbasis Rome!

harry wisse,
    25-7-2015

We (gezin met 3 jongens 9-15) verbleven hier een week in Farina cottage. Verwacht geen modern interieur. Veel charme, kan wel een opknapbeurtje hebben maar dat zat ons niet in de weg. Wel oase van rust en prima bedden; verkoeling met fans werkte prima (een week van 37 graden...). Zwembad is geschikt als opfrisser na dagje Rome, wel ondiep (niet veel meer dan 1 meter). Bernard vriendelijk gastheer, wel sterk geïnteresseerd in eigen belevingswereld. Aanrader: parkeergarages bij Vaticaan en Villa Borghese. Metro vonden we echt te druk.

In rustige wijk gelegen

JB,
    13-7-2015

Villa Morgagni ligt net buiten het centrum van Rome in een rustige wijk. Door de ligging welke wat verder van de weg af is, is het buitengewoon rustig en stil op de kamers. De kamers zijn klein en wat betreft inrichting gedateerd. Dit is ook voor het sanitair het geval. Verder is het personeel vriendelijk en behulpzaam. Ook het eenvoudige ontbijt is prima, maar is elke dag hetzelfde. Jammer is dat de prijs-kwaliteitverhouding wat uit balans is. Maar voor een weekend Rome is dit een prima accommodatie.

Heerlijk rustig met Rome binnen handbereik

daanber,
    5-9-2011

Geweldige mooie plek in een buitenwijk van Rome. Met het openbaar vervoer ligt de oude binnenstad binnen handbereik terwijl dat op het landgoed een serene rust heerst. Ideaal om Rome te bezoeken zonder de drukte van de stad continue om je heen.