• Aanwezig in kamer/huis

Sorteren

Reviews over accommodaties in Rhodos

In één woord fantastisch!

Anita Wijnands
    21-9-2018

De villa is gewéldig het is groot,mooi en schoon. Als je rust zoekt ben je aan t goede adres. Een auto heb je hier zeker nodig! Elena die hier de boel runt is een hele lieve vrouw die je met alles helpt en alles over t eiland weet ook waar je de beste restaurantjes kan vinden. Als je hier bent moét je naar het kasteel van Monolithos,wel n paar treetjes klimmen maar t uitzicht is adembenemend! We hebben een geweldige vakantie gehad in White Village!!

Vakantie zoals vakantie moet zijn

Marga van der Burgt
    10-9-2018

De verwachtingen waren hooggespannen en ze zijn allemaal waargemaakt. Wat een fantastische plek. Wij hadden een appartement op de begane grond. Geen uitzicht op zee daardoor, maar wel volledige privacy. Het huis is van alle gemakken voorzien. Heerlijke bedden en zelfs een wasmachine. We gingen met schone was weer terug naar huis (tip, klein beetje wasmiddel meenemen). Er zijn badlakens en handdoeken genoeg. Zelfs een strijkijzer en plank. Het dorpje is er architectonisch hoogstandje. Vrijwel alle appartementen garanderen volledige privacy en rust.

Het enige geluid wat we hoorden was de pomp van het zwembad. Lief personeel, gewoon alleen maar positief. Het enige nadeel is dat hierna alles alleen nog maar tegen kan vallen. Mooier dan dit wordt het gewoon niet.

Ideaal huisje!

Stephanie Raming
    6-9-2015

Drie weken zijn nog te kort, echt genieten!!!

Eigenaar Nikos komt bijna iedere dag even langs. In Milos Villa woont zijn zus, dit is de eerste villa, je krijgt het zwembad en dan villa Gemma daarnaast liggen villa Liana en geschakeld Arete en Anastasia.

Wij verbleven in villa Gemma, het oudste huisje. Alles wat je nodig hebt is aanwezig,

Goede aparte keuken met genoeg keukengerei om zelf te koken en een ruime badkamer. De woonkamer met 3 treden trapje op, het bed en een ander trapje 7 treden naar beneden een zithoek.

Op het terras zit je in de ochtend in de schaduw en kijk je uit op de tuin richting zwembad, oud buurhuisje en citroenboom, je hebt hier geen zeezicht.

Op het dakterras is de hele dag zon en zeezicht om te zonnen (een ligbed kun je bij het zwembad pakken). Het zwembad is voor de lekkere verfrissing.

Op de vertrek dag moesten wij om 10.00 uur het huisje verlaten, het vliegtuig vertrok pas s'avonds. Dat is wat minder maar gelukkig heb je de auto nog en kun je wat rondrijden.