Sorteren

Reviews over accommodaties in Rhodos

Ideaal huisje!

Stephanie Raming
    6-9-2015

Drie weken zijn nog te kort, echt genieten!!!

Eigenaar Nikos komt bijna iedere dag even langs. In Milos Villa woont zijn zus, dit is de eerste villa, je krijgt het zwembad en dan villa Gemma daarnaast liggen villa Liana en geschakeld Arete en Anastasia.

Wij verbleven in villa Gemma, het oudste huisje. Alles wat je nodig hebt is aanwezig,

Goede aparte keuken met genoeg keukengerei om zelf te koken en een ruime badkamer. De woonkamer met 3 treden trapje op, het bed en een ander trapje 7 treden naar beneden een zithoek.

Op het terras zit je in de ochtend in de schaduw en kijk je uit op de tuin richting zwembad, oud buurhuisje en citroenboom, je hebt hier geen zeezicht.

Op het dakterras is de hele dag zon en zeezicht om te zonnen (een ligbed kun je bij het zwembad pakken). Het zwembad is voor de lekkere verfrissing.

Op de vertrek dag moesten wij om 10.00 uur het huisje verlaten, het vliegtuig vertrok pas s'avonds. Dat is wat minder maar gelukkig heb je de auto nog en kun je wat rondrijden.

Rhodos scoort een 7,7 uit 10, op basis van 4257 reviews