Reviews over accommodaties in Rhodos

Heerlijk rustig, groot appartement.

Karin,
    25-11-2018

Het is vrij ver van Rhodos stad en het vliegveld. Maar heerlijk rustig, op 10 minuten van het strand en sommige kamers hebben een privé zwembad.

In één woord fantastisch!

Anita Wijnands,
    21-9-2018

De villa is gewéldig het is groot,mooi en schoon. Als je rust zoekt ben je aan t goede adres. Een auto heb je hier zeker nodig! Elena die hier de boel runt is een hele lieve vrouw die je met alles helpt en alles over t eiland weet ook waar je de beste restaurantjes kan vinden. Als je hier bent moét je naar het kasteel van Monolithos,wel n paar treetjes klimmen maar t uitzicht is adembenemend! We hebben een geweldige vakantie gehad in White Village!!

Vakantie zoals vakantie moet zijn

Marga van der Burgt,
    10-9-2018

De verwachtingen waren hooggespannen en ze zijn allemaal waargemaakt. Wat een fantastische plek. Wij hadden een appartement op de begane grond. Geen uitzicht op zee daardoor, maar wel volledige privacy. Het huis is van alle gemakken voorzien. Heerlijke bedden en zelfs een wasmachine. We gingen met schone was weer terug naar huis (tip, klein beetje wasmiddel meenemen). Er zijn badlakens en handdoeken genoeg. Zelfs een strijkijzer en plank. Het dorpje is er architectonisch hoogstandje. Vrijwel alle appartementen garanderen volledige privacy en rust.

Het enige geluid wat we hoorden was de pomp van het zwembad. Lief personeel, gewoon alleen maar positief. Het enige nadeel is dat hierna alles alleen nog maar tegen kan vallen. Mooier dan dit wordt het gewoon niet.

Super mooi

Roozendaal,
    6-9-2018

Prachtige plek, heerlijk zwembad. Wel een huurauto nodig want in het dorp is niet veel te doen.

Fantastisch!!

Esmee,
    10-5-2018

Ik ben hier samen met mijn man geweest voor onze honeymoon, het leek net een droombestemming! Mooie witte Griekse villa's met veel privacy en uitzicht op zee.. service was geweldig en zeer vriendelijke personeel! Ik kan het iedereen aanraden om hierheen te gaan! Auto huren maakt het ideaal!