Reviews over Pergola

Heerlijke vakantie

Henk en Loes,
    7-10-2017

Bij agriturismo Carincone kom je echt tot rust. Wij hebben heerlijk genoten van de prachtige natuur in dit mooie stukje Italië. Wij waren hier in begin oktober, en de bossen begonnen al te verkleuren, het was ook nog heerlijk weer. We hebben mooie wandelingen gemaakt. Die staan ook in de informatiemap vermeldt die in het appartement aanwezig is. Eigenlijk was alles in het appartement aanwezig! Heel smaakvol ingericht, netjes en schoon. Heerlijk met een houtkachel, dus s'avonds hebben we gezellig bij de kachel gezeten. We hebben een heerlijke vakantie gehad en we zijn echt tot rust gekomen.

Super plek

linda,
    7-10-2017

Heb geen min punten ondervonden, alles was even keurig en vriendelijk. Het is een mooie en rustige plek om vakantie te vieren, je viert hier echt je vakantie, alles om je heen ademt rust uit en het is ook echt genieten.

Prachtige natuur rondom het huis en je kunt vanuit het huis mooie wandelingen maken. Nanja en Eric hebben er alles aan gedaan om het ons naar de zin te maken, hebben veel informatie gegeven en ook belang gesteld hoe of we de trip hebben gevonden die we op dat moment maakte.

De appartementen zijn zeer verzorgd en met veel liefde ingericht.

Kortom we hebben een heel fijn gevoel aan deze vakantie overgehouden en kijken er graag op terug.

Geweldige plek

An Boere,
    6-10-2017

Net terug van een fijne vakantie bij Agriturismo Carincone,

wat een prachtige plek om te verblijven, de rust en de ruimte is erg fijn. Als je op je terras zit is het alleen maar genieten welke kant je ook op kijkt. Mooie wandelingen in de omgeving gemaakt en zelfs een paar keer naar het strand.

Het appartement was mooi ingericht naar een thema in ons geval vuur, warm en uitnodigend en ook erg schoon, van alle gemakken voorzien.

De eigenaars waren erg vriendelijk en hebben ons leuke tochtjes en restaurantjes aanbevolen, ook aan de overzichtsmap die heel netjes en overzichtelijk was hebben veel gehad.

Kortom een geslaagde vakantie en wij komen zeker nog een keer bij jullie logeren.

Aardig verblijf met kanttekening voor onthaal.

Antoine,
    13-9-2017

Er wordt hoog opgegeven over de gastvrijheid. De werkelijkheid valt echter behoorlijk tegen. Het onthaal leek goed maar daar bleef het dan ook bij. Geen belangstelling voor de gasten tijdens het verblijf van 1 week of hoe het verblijf bevallen was. Informatie over omgeving en activiteiten alleen via boekwerkje en reacties van andere gasten. Ontbijt niet mogelijk, wijn niet te koop. Overspannen reactie op een simpele maar terechte vraag over een sterke rioleringslucht in het appartement. Ondanks de aardige locatie een tegenvallend verblijf.

Agriturismo Carincone, eigenaar, 4-10-2017

Beste Antoine,

We vinden het erg jammer om te horen dat uw verblijf bij ons tegengevallen is.

We willen graag dat onze gasten het naar hun zin hebben, en daar doen we dan ook alles aan.

Daarom wil ik toch graag reageren op uw review, inderdaad was het zo dat de wijn helemaal op was, dat is natuurlijk jammer, maar dat kan helaas gebeuren, u was hier in september, dan loopt het seizoen al op het eind.

Ontbijt is altijd mogelijk, maar in mijn herinnering heeft u hier niet om gevraagd.

Op de derde dag van uw verblijf kwam u klagen over een sterkte geur die u rook, ik heb u toen gezegd dat ik die geur niet rook, maar om u ter wille te zijn heb ik u aangeboden om u de resterende dagen van uw verblijf hier terug te betalen zodat u elders een accommodatie zou kunnen boeken. Dit heeft u geweigerd.

Whow wat een fantastische plek!

Micha Wink,
    4-8-2017

Appartement met alle voorzieningen aanwezig. Schoon en verzorgd ingericht. Dan heb ik het nog niet over het uitzicht hier, waanzinnig! Je zit hier middenin de natuur in alle rust, waarbij je verder de mogelijkheid hebt om naar het strand te gaan, leuke dorpjes te bezichtigen, cultuur op te snuiven en natuurlijk heerlijk te eten in 1 van de vele restaurants. Echte aanrader!!