Reviews over Paphos (Pafos)

Fantastisch en voor herhaling vatbaar!

Stephany Martina,
    16-11-2018

Tijdens je verblijf in Cyprus zul je er al snel achterkomen hoe vriendelijk en gastvrij de inwoners zijn. Niet alleen krijg je er echt een zon, zee, strand gevoel, maar ook een gevoel van saamhorigheid. Naast het lekkere klimaat heb je er ook nog van alles te doen. Een tip; bezoek de Aloe Vera museum. Hier krijg je een leuke informatieve tour over de Aloe Vera plant en zijn er heerlijk verfrissende aloe vera producten te koop. Ik heb zelf nog een flesje aloe vera in de koelkast staan hihi. Dit leuk uitje kun je dan in de verblijfplaats afsluiten met een heerlijke cocktail bij een van de vele horeca gelegenheden.

Heerlijke vakantie

Fam.van Leeuwen,
    8-5-2018

Mijn review, onder mijn meisjesnaam geschreven (M.Donders), kan ik helaas niet meer wijzigen. Maar ik wil achteraf gezien wel een en ander aanpassen aan mijn beoordeling.

We hebben een heerlijke week gehad met zijn allen. De tuin is prachtig, zwembad heerlijk met voldoende ligstoelen voor iedereen. Genoten in de jacuzzi! En van de bbq. Tuin omgeven door citroen-, sinaasappel- en olijfbomen. Heerlijk!

Het huis is groot en ruim. Goed ingericht, jammer dat koffiezetapparaat ontbreekt.

Afwasmachine werkte niet goed. Douches worden verwarmd via boiler. Duurde even voordat water warm werd. Bedden waren te hard en voor de lange mensen te kort.

Maar al met al hebben we een heerlijke vakantie gehad met veel zon en heerlijk eten in een mooi huis met fantastische tuin.

Geweldig.

Jaap,
    14-4-2018

Veel cultuur te vinden. Prachtige stranden. Mooi weer en heerlijk eten.

Mooie villa in een rustige omgeving

Tessa,
    27-6-2016

We zijn net terug van een weekje Azzurro Villa's met 6 personen (ouders, broer+vriendin, mijn vriend+ik). Ieder heeft zn eigen slaapkamer + badkamer + airco maar matrassen aan vervanging toe! Op begane grond is er nog een generale toilet en in de woonkamer 2 airco's maar hier moet je voor betalen (7,50 per airco per dag), wij hadden 1 vd 2 airco's gehuurd. Keuken is volledig ingericht voor 6 personen (6 glazen, 6 borden, 6 messen etc). Ruime woonkamer met open keuken en eethoek.

Genoeg ruimte binnen en buiten de villa. Veel privacy door de omheinde villa. groot zwembad met 6 ligbedden en 2 parasols. Bbq en tafeltennis en overdekt terras met zitje. Verder vonden wij dat schoonmaak te weinig en niet goed. ze zijn 1x in 8 dagen komen schoonmaken (alleen binnen). Schoonmaak was zeer matig van kwaliteit. Zwembad moet je zelf elke dag schoonmaken met een netje. Kwaliteit van water wordt niet getest tijdens je verblijf. 2x schone handdoeken gekregen.

Verder volledig zelf-catering; bij aankomst is er in elke badkamer 1 wcrol maar dit moet je zelf bijvullen. locatie is goed; op een rustige plek bij een bananenplantage. wel auto afhankelijk! 10 min rijden naar supermarkt, 15 min naar strand (coral bay), 25 min rijden naar paphos stad en 40 min naar vliegveld. Je kan vanuit azzurro niets te voet doen. Autoverhuur vanuit nederland gedaan via sunnycars (all in met verzekeringen) zeer aan te raden. let op! Links rijden!

klimaat: (zeer) warm zelfs tot in de nacht (dus geen vestje nodig 'savonds)

strand: heerlijk helder water met fijn zandstrand (coral bay)

diertjes: veel salamanders in cyprus maar geen last van! geen last gehad van muggen wel van enorm veel mieren! (mierenlokdoosjes aan te raden)

over algemeen: hebben wij genoten van cyprus en Azzurro Villa's.

aan te raden: Ja!

Prachtige plek

Paul,
    11-3-2016

Mijn vriendin en ik hebben een supervakantie gehad bij Z&X Holidays. De villa was erg mooi en bood veel privacy. Het zwembad en de mooie tuin waren heerlijk, echt een prachtige plek. We hebben met de auto veel leuke plekjes op het eiland bezocht, er is veel te doen. Kortom, een aanrader!