Villa's Nederland

Reviews over accommodaties in Nederland

Fantastisch!

Chantal Hartmans,
    15-3-2019

Wat een fantastisch vakantieadres hebben we hier gevonden! Ondanks dat het de hele week waaide, regende en zelfs sneeuwde, hebben we echt een top vakantie gehad met onze zoontjes van 2 en 4 jaar! De lodge is heel mooi, sfeervol, schoon & heeft heerlijke bedden! Safaritenten zien er overigens ook heel goed uit.

En wat een gastvrijheid van Herald, Bonita, Jurian en Lieke! Niets is te veel om de kinderen een fantastische week te bezorgen: de dieren verzorgen, eieren rapen, koeien verzorgen en melken, spelen in de stroschuur, spelen in de koeienstal, op de tractor, pony ritje maken & er zijn meer dan genoeg spelletjes of puzzels aanwezig! Als het nu al zo leuk was, hoe moet dat dan zijn als het lekker weer is & ze ook nog kunnen voetballen, in de zandbak, trampoline springen, in de speeltuin of in het bosje kunnen spelen?! Wij hebben bij vertrek in ieder geval al een nieuwe vakantie geboekt, waarin we dat hopen te ontdekken! :) Bedankt!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Geweldige accomodatie en park!

Familie Janssen,
    6-3-2019

We hadden een lodge geboekt bij Hof Domburg maar wegens werkzaamheden op het park kregen we een accomodatie bij Buitenhof Domburg. Het was een prachtig, vrijstaand huisje. We verbleven in Eb en Vloed 28. De inrichting beneden was modern. Prachtige keuken met inductie kookplaat, in de woonkamer een grote hoekbank. Er zit ook een wasmachine in de bijkeuken maar die hebben wij niet gebruikt. In de gang een modern toilet en boven een apart toilet en badkamer met douche en bad. Drie slaapkamers, prima ingericht. Bedden sliepen oké. Onze dochter van 3 vond het zwembad geweldig. Het water was wel wat frisjes maar daar wen je aan. Wij vonden het te ver lopen naar het zwembad, fietsen zou goed te doen zijn. Het is ongeveer 10 minuten lopen naar de receptie waar ook de receptie/supermarkt/animatie zit. Wij waren buiten de schoolvakantie maar toch was Koos Konijn er en was er animatie voor de kindjes. Kortom; het was een fantastische week!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019
    Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 18-3-2019

Bedankt voor jullie mooie review. Wat leuk dat jullie tevreden zijn over de accommodatie en het park. Zo te lezen hebben jullie een geweldige tijd gehad in Domburg :)

Graag tot ziens of op één van onze parken.

Groetjes,

Christine

Een super locatie!!

Fam. Kleinjan,
    5-3-2019

We zijn hier geweest met een groep van 25. Super naar onze zin gehad. Iedereen heeft zich vermaakt van jong tot oud. Een geweldig mooi weekend gehad. Mooie locatie. Het was er keurig schoon, een aardige gastvrouw. Al met al een fantastisch weekend gehad. Echt een aanrader!!

Gereisd met vrienden in maart 2019

Genoten!

Maartje,
    25-2-2019

Een heerlijk verblijf op een prachtige, rustige plek. Extra luxe door het lekkere bad en de sauna. Lekkere wandelen in de mooie omgeving!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Heerlijke vakantie in een huisje dat ' af' is

Laura Melissant,
    18-2-2019

Comforthuisje geboekt voor 6 personen . Hele fijne bank , badkamer , keuken .alles was lekker schoon . Heerlijke bedden .

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019
    Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-2-2019

Goed om te lezen dat je een prettig verblijf hebt gehad, Laura! Het is tenslotte ook ons doel om iedereen een leuke tijd te bezorgen.

Kom je nog een keer terug naar Buitenhof Domburg?

Groetjes Mandy