• 3.670

Reviews over accommodaties in Nederland

Genieten!

Esther,
    3-12-2018

Mooi verblijf , super service , leuk zwembad!

Geniet van de sterren aan het firmament

Guilli,
    27-11-2018

Hebben 2 overnachtingen gedaan in de Sterrenkubus. De inrichting was 'groots' In een kubus van 3x3x3 meter. Alles zat erin, keukentje met koelkast, magnetron, kookplaatje en voldoende serviesgoed. Toilet en douche. En een zitbanken (was wel laag zitten) met tafeltjes met extra bergruimte. Heerlijk tweepersoonsbed op de 1e verdieping met een trap bereikbaar. En natuurlijk de koepel op het dak, waardoor je een mooi uitzicht hebt op de sterren. Het ontbijt was heerlijk (bijgeboekt) Mooi gevulde picknickmand.

Gastvrouw heel vriendelijk en bij problemen direct oplossing. Top.

Ook de grote verblijfsruimte is heerlijk om te vertoeven. Ziet er allemaal verzorgd uit. Aanrader!!

Leuk park met voldoende te doen voor jong en oud.

Remco van de Ven,
    22-11-2018

Park met mooie ligging aan strand en tegen het centrum van Domburg. Daarmee zowel op als bij het park voldoende activiteiten voor jong en oud.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 6-12-2018

Bedankt voor de beoordeling, Remco!

Kom even helemaal tot rust tijdens jouw vakantie en kom ontspannen bij Wellness & Beauty De Parel op ons park. Geniet van de sauna’s, bubbelbaden en wellnessbehandelingen. Echt een aanrader!

Groetjes Mandy

Laatste keer viel tegen zie opmerking

Mevrouw van Gink,
    21-11-2018

Het is een heel leuk park dat dicht aan zee ligt en dichtbij het dorp Domburg.

De sfeer is geweldig. Alleen de laatste keer viel tegen omdat men groot onderhoud ging doen in de herfstvakantie en toen we daar een opmerking over maakten kregen we een vrij bot antwoord: dat recht hebben wij nu eenmaal. Ook was de helft van het zwembad gesloten.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-11-2018

Jammer om te horen dat het tegenviel. We zullen er alles aan doen om jullie de volgende keer een fijn verblijf te bieden! Daarom is het fijn dat je deze bevindingen met ons deelt, zodat wij onze service kunnen verbeteren!

We hopen je graag terug te zien op één van onze parken!

Groetjes,

Vera

zeker voor herhaling vatbaar

Walter van den Broek,
    20-11-2018

Het verblijf was gelegen in Buitenhof. Zeer proper en mooi ingericht.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-11-2018

Wauw wat een mooi cijfer! Geweldig om te lezen dat jullie zo enthousiast zijn over Vakantiepark Buitenhof Domburg!

Graag tot ziens!

Groetjes,