• Aanwezig in kamer/huis

Reviews over Miami Playa

Heerlijk genieten.

Odilon
    5-1-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad in dit prachtige huis. Alles perfect schoon en geweldig onderhouden. Ook de achtertuin is heel romantisch. Het ligt mooi centraal van allerlei prachtige bezienswaardigheden. Wij zijn nu drie keer geweest en gaan zeker weer. Alleen het vinden van de site is wat lastig in Google. Daar moeten ze toch wat beter hun best voor doen. Veel plezier als je voor deze bestemming kiest.

We hebben een geweldige vakantie gehad

Angelique Kloos
    13-10-2017

In augustus 2017 zijn wij met ons gezin 3 weken verbleven in La Polvereda. Het is een mooie villa met alles er op en aan. Een heerlijk zwembad, uitstekende wifi, dit is zeer belangrijk voor onze puber zonen, die geen één keer geklaagd hebben. Airco, rolluiken, een mooie BBQ het huis is van alles voorzien. De eigenaren Jan en Rita zijn heel erg aardig en behulpzaam. De supermarkt is op loopafstand en ideaal. De ligging is erg centraal t.o.v Salou, Cambrills, Tarragona, het pretpark Port Aventura, het binneland. Mooie stranden en baaitjes in Miami Playa zelf maar ook op 10 minuutjes rijden. Het is een echte aanrader!!

Ontzettend genoten!

De mir
    19-9-2017

Fijn schoon huis, met privacy, voorzien van alle gemakken, ook ideaal voor gezinnen met kinderen. Heerlijk genoten van het grote goed onderhouden zwembad. Met de auto diverse uitstapjes gemaakt o.a. Salou, Tarragona, Cambridge en Barcelona. Kortom een fijne vakantie gehad, zeker voor herhaling vatbaar! Overigens dank aan de eigenaars die erg vriendelijk en behulpzaam waren!

Super locatie

Michael van Soelen en Joni Hazebroek
    16-4-2017

Goed onderhouden villa en tuin van alle gemakken voorzien. In een rustige buurt gelegen op ongeveer 3km van het strand. Er is genoeg te doen in de omgeving.

Mooi/ schoon zwembad

Leuke bar op loopafstand met live muziek en wifi

Buurtsuper in de buurt voor dagelijkse boodschap en verse broodjes.