Reviews over Miami Playa

Heerlijk genieten.

Odilon,
    5-1-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad in dit prachtige huis. Alles perfect schoon en geweldig onderhouden. Ook de achtertuin is heel romantisch. Het ligt mooi centraal van allerlei prachtige bezienswaardigheden. Wij zijn nu drie keer geweest en gaan zeker weer. Alleen het vinden van de site is wat lastig in Google. Daar moeten ze toch wat beter hun best voor doen. Veel plezier als je voor deze bestemming kiest.

We hebben een geweldige vakantie gehad

Angelique Kloos,
    13-10-2017

In augustus 2017 zijn wij met ons gezin 3 weken verbleven in La Polvereda. Het is een mooie villa met alles er op en aan. Een heerlijk zwembad, uitstekende wifi, dit is zeer belangrijk voor onze puber zonen, die geen één keer geklaagd hebben. Airco, rolluiken, een mooie BBQ het huis is van alles voorzien. De eigenaren Jan en Rita zijn heel erg aardig en behulpzaam. De supermarkt is op loopafstand en ideaal. De ligging is erg centraal t.o.v Salou, Cambrills, Tarragona, het pretpark Port Aventura, het binneland. Mooie stranden en baaitjes in Miami Playa zelf maar ook op 10 minuutjes rijden. Het is een echte aanrader!!

Ontzettend genoten!

De mir,
    19-9-2017

Fijn schoon huis, met privacy, voorzien van alle gemakken, ook ideaal voor gezinnen met kinderen. Heerlijk genoten van het grote goed onderhouden zwembad. Met de auto diverse uitstapjes gemaakt o.a. Salou, Tarragona, Cambridge en Barcelona. Kortom een fijne vakantie gehad, zeker voor herhaling vatbaar! Overigens dank aan de eigenaars die erg vriendelijk en behulpzaam waren!

Niets op aan te merken, gewoon prachtig.

Gerard Slootweg,
    5-9-2017

Alles tip top in orde, het enige wat heel vervelend was en zal blijven is het vertrek. Het verblijf bevordert de "fernweh". In het gastenboek ter plaatse heb ik het verblijf al bejubeld. Een paar punten wil ik hier ook wel noemen:

- De aandacht en zorgzaamheid van de eigenaren (Rita en Jan) zelfs vanaf afstand in Nederland;

- Aan de Villa ontbreekt werkelijk niets;

- Al vier keer geweest, dat zegt genoeg denk ik;

- Omgeving heeft voldoende culinair genoegen, maar ook BBQ bij het huis is voor ons een feest;

- Een absolute aanrader is bar Popeye (onder het tunneltje door naar de baaitjes links) voor Tapas en vooral de Paëllla (blijft er wat aan je vingers zitten dan veeg je het niet af maar ......). Het ziet er niet modieus uit maar het eten is prima en prijswaardig. José en Maria krijgen van mij drie sterren.

- Rita en Jan krijgen van ons vijf sterren.

Uitstekend verblijf!

Fam. Haverbeke-Provoost,
    7-8-2017

We zijn juist terug van 2 weken Villa La Polvareda.Het was een prachtige vakantie in een rustige omgeving. Op wandelafstand van het huisje is er een supermarkt, pizzeria, restaurantjes,.... Het huis was kraaknet en niets ontbrak. De eigenaar was heel attent en via mail kregen we alle uitleg op voorhand toegestuurd. Er was heel veel kookgerief + basisingrediënten (olijfolie, kruiden,...) aanwezig, koffiezet en Senseo, goede oven, BBQ buiten, goede werkende airco in de slaapkamers en living, voldoende kleerkasten in de kamers, moderne badkamer met douche, lavabo, kasten en toilet, apart toilet met lavabo, veranda die volledig open kon zodat je 's avonds onder een overdekt terras kon genieten van het mooi verlicht zwembad, voldoende ligbedden/kussens en parasols, super goede WIFI en Nederlandstalige TV posten, vaatwas en wasmachine. Er waren meerdere terassen zodat je altijd de schaduw kon opzoeken. Het zwembad ligt aan de straatkant maar de buurt is heel rustig en je hebt er totaal geen last van. Het zwembad werd heel goed onderhouden en was voldoende groot voor mijn 2 zoons om in te ravotten. Het water was zelf zalig warm. Wij hebben heel veel uitstappen gemaakt nl Delta del l'Ebre (rijstvelden en flamingo's, zalige plek!), Markt in Bonavista, Tarragona, Barcelona, Montblanc, Poblet, Calafell Slide (grote glijbaan in de bergen, leuk voor de kids),Montserrat, Montsant gebergte + bergdorpen en het meer van Siurana (kanovaren). We hebben er ook een dag een fiets gehuurd en van Miami tot in Salou gereden. Heel leuk voor de kids omdat je vanaf Cambrils langs de kust kunt rijden.