We hebben een aantal aanbieders voor Maun voor je op een rij gezet:

Reviews over Maun

Paradijs in de bush

Els & Toon,
    9-9-2018

Bijzonder gastvrij en behulpzaam.

Gereisd met partner in september 2018

Niet goedkoop, maar fantastisch!

Lieve Loockx,
    14-2-2017

Ik bezocht 3lodges van Wilderness Safari in de okavanga Delta: Chitabe Camp, Xigeera Camp en als laatste King' s Pool. Alle drie waren fantastisch mooi, enorm veel dieren, gidsen met de beste kennis en gedrevenheid die ik op al mijn Afrika reizen al ontmoet heb, personeel uiterst vriendelijk, eten, kamers, ik kan alleen maar positieve woorden vinden. Ik was deze keer alleenreizend. Het was voor mij een openbaring zoveel aandacht te krijgen van het personeel.( ik heb in grote resorts heel andere zaken beleefd).

King's Pool steekt mischien nog een beetje qua luxe boven de twee andere uit ( het is een premier Camp). Het was zo fantastisch dat ik in juli2017 met mijn familie terugkeer, om ook hen de ongelooflijk mooie natuur en de vele dieren te laten bewonderen.

Gereisd alleenreizend in november 2016

geweldige lodge

Leo,
    12-8-2015

Rivernest boutique cottage, ligt direct aan de doorgaande weg naar Maun, net voorbij de old bridge backpackers.

Zijn er waanzinnig ontvangen, een hele fijne plek om even bij te komen, mooie ruime appartementen die compleet zijn ingericht.

Kunt er ook goed eten, prima kok!

Gereisd met partner in augustus 2015

geweldige plek

Louise,
    16-6-2015

Tshima bush camp is een leuke rustige plek met een vriendelijk ontvangst en een mooie tent lodge die heel erg netjes is.

Gereisd met partner in mei 2015

mooie ligging

Cremers Erna,
    27-12-2013

mooi gelegen aan de rivier.

Ruime propere lodges. Ontbijt minimaal

Gereisd met vrienden in september 2013