• 1.274

Reviews over accommodaties in Marokko

Prachtige villa met pool voor 10 tot 12 personen!

Bas de Wit
    7-11-2017

Nadat de taxi ons had afgezet en de poort openging, doemde er een prachtige tuin en villa voor ons op! Villa Olives heeft werkelijk alles om van je vakantie een succes te maken! De tuin is groot, met schitterende struiken en (palm)bomen, biedt veel schaduw en als klap op de vuurpijl is er een heerlijk verkoelend zwembad. Wij waren begin november met 9 mannen om 5 dagen te golfen op verschillende golfbanen in en rond Marrakech. Froukje en Mohamed regelden vrijwel alles zodat wij een (nog) ontspannender vakantie beleefden. Van het ontbijt, de lunchpakketjes, boodschappen, diner, bbq, taxiritjes (€ 50,- retourtje centrum) en fietstour door Marrakech, niets was te gek! Het contrast tussen arm en rijk is in Marrakech overduidelijk. Binnen de muren van Villa Olives voel je je daarom nog meer de koning te rijk! Froukje en Mohamed, super bedankt namens "De Golfgroep"!

grandioos

B. Lichtenberg
    9-5-2015

wij zijn hier geweest van 30 april t/m 7 mei 2015 met onze kinderen en kleinkinderen.

Fijn groot huis, met fantastisch zwembad in grote mooie onderhouden tuin.

Mohammed en Froukje hebben heerlijk voor ons gekookt en voorzien van een goed ontbijt.

Het eten was iedere dag anders en werd er rekening gehouden met de wensen van de kinderen ( hollandse pot )

Ook behulpzaam bij het halen van de eerste boodschappen.

Mohammed reed ons er heen.

Ook de excursies regelde hij voor ons.

Regelmatig namen zij de tijd voor een praatje.

Zelfs de bedden werden iedere dag opgemaakt.

Voor ons was het bijna all inclusief.