Reviews over Lovina

Fantastische plek

Ellen vermeulen
    7-8-2018

Alles aan deze villa is tip top in orde. Ik zou er zo terug naartoe gaan.

Heerlijk!

Fam. Kost
    1-8-2018

Wat een heerlijke omgeving en wat een lieve mensen.

Het mooiste was de zeeschildpad die eieren kwam leggen voor de villa.

Een vakantie om heerlijk tot rust te komen.

We hebben alweer geboekt!:))

Villa Buddha is een paradijs op het godeneiland

Greet
    19-7-2018

Samen met onze kinderen en kleinkinderen (11 personen) hebben we 2 heerlijke weken beleefd in de villa.

De villa is zeer ruim en met veel smaak ingericht. De maaltijden bereid door Komang en haar staff waren superlekker. Putu, de chauffeur, regelde de mooiste uitstappen in het nog echte en rustige Bali. Made onderhoud de prachtige tuin en het grote zwembad.

De minpunten in vorige beoordelingen, zoals de moskee in de buurt en soms niet al te propere strand, zouden ons niet tegenhouden om terug te komen. We hebben zelfs enorm genoten van wandelingen langs het strand en de naburige dorpen. Wat een verschil met het o zo drukke zuiden! Zelfs de kinderen en kleinkinderen willen het liefst terugkomen naar deze wondermooie villa als ze terug naar Bali komen.

Prachtig

Marco
    9-7-2018

Geweldige service en een prachtig huis op een bijzondere locatie.

Simone
    7-7-2018

Paradijs op aarde.

De villa heeft alles waarvan je maar droomt; perfecte ligging (direct aan t strand), ruimte, prachtige tropische tuin, fijn zwembad, geweldig personeel (koken heerlijk voor je) en een privé masseuse (Made Brommer, is een aanrader).