Sorteren

Reviews over Lovina

Kort ! Super mooi aanrader

De Bali Bastards
    8-6-2018
    Alles goed verzorgd en geregeld. Min puntje ramadan tijd veel geluid van de moskeeën

God heeft Frankrijk inmiddels verruild voor Bali!

Joost & Hanneke
    15-5-2018

Wij verbleven gedurende 9 dagen in Villa Samora, gelegen op hetzelfde perceel waarop ook Villa Buddha gelegen is. Beide zijn droomlocaties die in de praktijk zo mogelijk nog mooier zijn dan zoals we ons hadden voorgesteld. De villa's beschikken over een vaste personele bezetting waaronder kokkin, huishoudster, tuinman, bewaker en chauffeur die op afroep beschikbaar is. Als god in Frankrijk zich bewust zou zijn van het bestaan van dit oord, zou hij onmiddellijk verkassen.

Wij zien terug op een vorstelijk verblijf voorzien van alle comfort. En over de staff niets dan lof, als ware liefhebbers van de Indonesische keuken hebben wij geweldig genoten van de kookkunsten van Katren en Putu, schatten van mensen die er pure lol aan beleven om hun gasten te verwennen met heerlijke Balinese gerechten. Tuin en riant zwembad worden dagelijks door tuinman Made bijgehouden en 's-nachts is er ook een security guard die de boel in de gaten houdt. Super!

Voor herhaling vatbaar!

Arnold Groenendal
    14-5-2018
    Fantastische locatie en een ruim opgezette villa. Gastvrij ontvangst en heerlijk eten!

Heerlijk

jannie stuve
    10-4-2018
    Mooie locatie met super verzorging

De luxe van een hotel maar dan in een privé villa

Alex en Monique
    29-3-2018
    Voor de derde keer genoten van de prachtige villa en de lieve mensen die er voor zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Kadek zorgt voor heerlijke ontbijtjes en kookt ook `s avonds op verzoek. Gomang zorgt ervoor dat het huis iedere dag schoon is en haar man Putu voor de tuin en het zwembad. Om 10 uur is iedereen weg en kun je genieten van het zwembad, de tropische tuin en relaxen op de veranda met zithoek en ligbedden met plafondventilator. Het huis heeft goed Wifi bereik. Op loopafstand van het strand, de winkels, markt, pin automaat en heel veel restaurantjes. Het contact met eigenaar Yvonne is erg goed. Ze is goed te bereiken via WhatsApp , geeft veel informatie vooraf en neemt zelf regelmatig contact op om te horen of alles naar wens is.
Lovina scoort een 7,8 uit 10, op basis van 350 reviews