Sorteren

Reviews over Laussou

Onvergetelijk

Luus vreeburg
    15-5-2018

Het was hier Fantastisch!!! Met onze kinderen en kleinkinderen een heerlijke 14 dagen gehad!!! Daan en Marjolein waren top en het kasteel.....onvergetelijk!!! De kleinkinderen van 8,7,5,4 en 4 waren de ridders en de prinsessen. Het zwembad, de bios en de heerlijke spellen o.a. kubbspel en tafeltennis waren geweldig!!

Nogmaals...een sprookje!!!

Een zeer geslaagde en ontspannen vakantieweek!

maria
    22-10-2017

Heerlijke vakantieweek gehad in oktober met schitterend weer! De beheerders Daan en Marjolein waren een uitstekende gastheer en -vrouw, die er steeds waren als dat nodig of prettig was, maar die ook zorgden dat we onze privacy hielden. Kinderen en kleinkinderen (3, 5, 8 en 12 jaar) vermaakten zich zo goed in zwembad, bioscoop, met voetballen, tafeltennis en nog veel meer dat we veel te weinig tijd hadden om er op uit te trekken. Daarom direct voor volgend jaar opnieuw geboekt (cadeau van de kinderen voor ons 45-jarig huwelijksfeest!). Is er een beter bewijs van een geslaagde vakantie?

Alles perfect!

Sasja
    8-8-2016

We hebben een geweldig week gehad in kasteel Barayre.Met 6 volwassenen en 6 kinderen in de leeftijd van 0 tot 13. Het is nog mooier dan de foto's weergeven! Alle slaapkamers zijn prachtig ingericht. Zwembad heerlijk, super schoon met weinig chloor en goed afgeschermd dus erg veilig voor kleine kinderen. De bioscoop heeft prachtig beeld en geluid en heerlijke echte bioscoopstoelen. (Wel even zelf dvd's meenemen voor kinderen). Tuin super groot, altijd wel schaduwplekje te vinden. Veel leuke dorpjes met ochtend -en avondmarkten in de buurt. Kortom geen minuut verveeld.

Fijn kasteel in een schitterend gebied

Joop Blom
    4-8-2016

Wij waren er met de hele familie: opa (83), paps en mams (50+), twee dochters (20+) met vriendjes, ouders (50+) en zus (19) van een van de vriendjes en zoon (18). Alles was perfect: de toezichthouders, Marjolein en Daan, fantastische mensen, de slaapplekken, de bloementuin en het bos eromheen, het verwarmde zwembad en de gezamenlijke maaltijden aan de tafel buiten, dankzij de kookkunsten van de mannen en de roem van de lui toekijkende vrouwen. Na de volle maag wilden wij naar oud gebruik muziek maken en omdat er geen piano stond (jammer) leenden de toezichthouders hun elektrische keybord uit (aardig). Wat zal ik meer zeggen - na deze verkwikkende vakantie is onze productiviteit weer tot ongekende hoogte gestegen (commentaar van opa). O ja, we hebben ook in verschillende dorpen aan lange tafels gegeten en lo and behold, wie troffen wij daar op een avond aan? Daan en Majolein. De wereld is klein.

Een SUPERvakantie

Isabelle Van Elsacker
    23-7-2016

Fantastisch mooie locatie, prachtig kasteeltje met heuse oprijlaan (heerlijk voor de kids om verstoppertje te spelen, zich te verkleden als echte edellieden dankzij de beschikbare verkleedkist), ruim en koel zwembad, héél erg vriendelijke uitbaters Daan en Marjolein die je ten allen tijde bijstaan met info en hulp, leuke restaurantjes in de buurt, overal vriendelijke mensen...gewoon niets slechts te vermelden!