Sorteren

villas Krugerpark (en omgeving)

Reviews over Krugerpark (en omgeving)

Prachtig en heel bijzonder.

Monique
    6-11-2018

Geweldig!!! Enorm vriendelijke mensen. Game drives om van te dromen. Ranger en tracker zoeken net zo lang tot ze vinden wat je graag wilt zien. Wildlife in overvloed. Zelfs luipaarden rondom de lodge, tot 2x toe! Prachtig gebied en de lodge fantastisch gelegen.

Eten goed, als je hier commentaar op hebt dan ben ik benieuwd wat je zelf thuis eet!

Alles goed verzorgd en geen overvolle jeeps maar voldoende ruimte om te zitten en alles goed te kunnen zien!

Complimenten voor alles!

Een top accommodatie!!

Tamara
    22-10-2018

Wat een prachtige accommodatie!! Heerlijk kleinschalig en gezellig. Heerlijk eten in het restaurant met uitzicht over de Sabie River met daarin een stel Nijlpaarden die dit als hun vaste verblijf hebben gekozen. Wij zaten in de luxury river frontage log cabin 1. Beter kan gewoon niet. Ruim, schoon en compleet. Eigen terras aan de Sabie River. Ochtend en Dag safari's gaan vanaf het resort. Het resort boekt ook avondsafari's, maar die gaan vanuit Paul Kruger Gate (nog geen 30 min. langs 1 rechte weg vanaf resort.) 's Avonds met medelanders aan het kampvuur reiservaringen delen. En met de kids nog even lol met de minigolf. Met kids is Perry's Bridge in Hazyview ook leuk voor een middag (klimpark, reptielencentrum, restaurants etc.) zeker in afwachting van de avondsafari die dag.

Iedere dag wil je hier zijn

Ron Dijks
    23-11-2017

De ontvangst was waanzinnig. De lodges zijn leuk en schoon. Is geen 5 sterren maar zo .......... Ja echt

Iedere avond je eigen vlees mee nemen en de eigenaren met de ook zo gezellige hostesses zorgen voor de rest.

Verse en heerlijke salades jammmmmie

Het is met zijn allen gelijk een hele familie bij elkaar en daar zorgen de mensen van de lodge voor

Dus in één woord geweldig.

Je zit ook in 3.minuten in het Krugerpark

Ja en de rust en het uitzicht is ook geweldig

Minpuntje ja 1 kleintje. Warm water werkt niet naar behoren maar ja in tent is niet alles.goed hè haha

Een ware belevenis om in een Tent lodge te slapen!

Gerda
    25-10-2017

Een echte verrassing om in een tent in het Kruger Nat, Park te kunnen slapen. Het restaurant is perfekt, heel sfeervol en het buffet s avonds was geweldig. Voldoende warm en ook veel koude gerechten.

Ook het ontbijt was uitgebreid en heerlijk!

prachtig

Ria Vos
    19-8-2017

we hadden voor 2 nachten een safari tent gehuurd, was eigenlijk te kort.

Heel knus ingerichte tent, maar een apart eigen keukentje, en eigen douche, wel gemeenschappelijk toilet.

prachtig uitzicht over de rivier, bij binnenkomst direct al olifanten gezien aan de overkant.

Heerlijk gegeten in het restaurant.

Beslist een aanrader