Villa's Italië

1.003

villas Italië

We hebben een aantal aanbieders voor Italië voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Italië

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad

Jan,
    3-2-2019

Heerlijke tijd gehad met ons gezin. Erg leuk om te zien hoe de eigenaren met het gezin er alles aan doen om het de gasten naar hun zin te maken. Erg netjes en goed onderhouden met een geweldig uitzicht. Gelegen tussen de kust 45 min en prachtig meer 30 min in. stadjes en dorpjes in de buurt. Zwembad met ligbedden is heerlijk afkoelen. Selff service barretje met alles voor een euro. Kortom TOP

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Een prachtige vakantie gehad

Jolanda,
    3-2-2019

Zalig en prachtige agriturismo .We hebben genoten van alles. Top vakantie. Super plek voor ouders en kinderen. Zeer ruime plekken en keurig onderhouden.Lieve uitbaters. Yvette , Ed, Tim en Sam nogmaals bedankt voor alles.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Twijfelachtig, veel potentie

Erwin,
    27-1-2019

De mensen maken het een plek waar je je thuis voelt maar er zijn ons net teveel rafeltjes. Toiletten die door de tienerzoon matig schoon worden gemaakt, stukken landbouwplastic waar je bij elke gang naar toilet/zwembad tegenaan kijkt, gevaarlijk glibberige paden heuvelop als t regent (kunnen ze een trap van maken). Er is een koelkast/diepvries waar je zelf dingen uit kan pakken en opschrijven maar daar zitten aldi/lidl drank/ijs in. Jammer.. want verder heeft het allemaal wel een luxe gevoel en als NL wil je dan prima 1-2 euro voor een Ola ijsje betalen en een Perroni biertje denk ik. Enz enz.

De plekken dichtbij t zwembad zijn prima, het grote veld is wel erg afgelegen.

Het strand is 5 kwartier rijden, en in de praktijk doe je dat toch niet echt is onze ervaring.

Zwembad op de camping is aangenaam vertoeven. Leuke dorpjes in de omgeving waar je heerlijk kan eten, en de camping-eigenaren helpen je graag met tips/reserveren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Mooi klein complex met heerlijke appartementen.

Fam. Hoogendoorn,
    15-1-2019

Mooi heel ruim appertement met verdieping in een kleimschalig complex. Keurig onderhouden. Leuk zwembad. Deel van de appartementen grenst hieraan maar alles netjes afgeschermd met hekjes zodat kleine kinderen niet zomaar bij het zwembad komen vanaf je terras. Kleine wandeling naar een leuk strandje. En dichtbij de plaats Cefalu. Zeer vriendelijke medewekers en klein barretje waar je een drankje kan halen. Broodjesservice, waardoor er smorgens op je tuintafel heerlijk vers brood op je ligt te wachten.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Ik zou morgen zo weer gaan

Miriam,
    27-11-2018

Heerlijk nazomeren. Een momentje voor mezelf. Aan alle kanten een even schitterend uitzicht. Mooie steden en schilderachtige dorpen in de omgeving. Dat is pas tot rust komen, mede dankzij de fantastische gastvrouw en -heer.

Gereisd alleenreizend in september 2018