• 1.006
    1.134

1.006

villas Italië

Reviews over accommodaties in Italië

Ik zou morgen zo weer gaan

Miriam,
    27-11-2018

Heerlijk nazomeren. Een momentje voor mezelf. Aan alle kanten een even schitterend uitzicht. Mooie steden en schilderachtige dorpen in de omgeving. Dat is pas tot rust komen, mede dankzij de fantastische gastvrouw en -heer.

Prachtig

Mariska van Kalsbeek,
    18-11-2018

Prachtig eiland. Wij gingen in mei en alles stond in bloei. Prachtige tijd om heen te gaan.

De mensen zijn heel vriendelijk en met handen en voeten valt er wel te communiceren.

Zeker aan te raden

Kleinschalig, bijzonder, gastvrij en idyllisch

Herna Van Diest,
    18-11-2018

Superleuke kleine camping met goede sanitaire voorzieningen. Prachtig zwembad wat dagelijks goed word schoon gehouden. Mooie ruime campingplekken met een ieder idyllisch uitzicht.

Broodjes service, pizza bezorgservice en hele gezellige avondjes met diner worden er verzorgd, met heerlijke zelf gemaakte limoncello. De wijnproeverij was ook erg leuk om te doen. Kortom voor gezinnen die van kleinschalig, kneuterig en idyllisch houden is dit the place to be!!

1 van onze mooiste vakantie's

Carin,
    31-10-2018

Prachtige agriturismo/ vakantieverblijf met zeer gastvrij echtpaar met hun kinderen. Zeer verzorgd en netjes onderhouden. Ruime plekken met een geweldig uitzicht en stroom. Groet zwembad en een mooie speeltuin. selfservice bar en gezellige avonden.

Genieten van warmte, eenvoud en gezelligheid.

Erika,
    28-10-2018

Bij aankomst hadden we gelijk een goed gevoel. Mooie plekje met prachtig uizicht. Een vriendelijke ontvangst door de eigenaren en andere gasten. De plekken lopen schuin af dus even passen en meten om de vouwwagen goed neer te zetten. De plekken zijn erg ruim en hebben allemaal een mooi uizicht over de heuvels. Onze kinderen speelde niet veel in de speeltuin maar het zwembad zorgde voor uren speelplezier. Sanitair is simpel maar schoon. Met jongen kinderen even opletten want schoonmaakspullen staan voor het grijpen. Edwin en Yvette zijn erg behulpzaam en zeer gastvrij. De kinderen voelden zich direct op hun gemak. Een rondje mee op de quad, helpen in de bediening en met oorpijn even langs bij dokter Yvette en haar lavendelolie. Sam verzorgt een paar keer per week de broodjes en Tim de lekkerste pizza’s wanneer je maar wilt. De omgeving is prachtig en nog ongerept. Kortom we hebben genoten van dit heerlijke plekje.