Sorteren

Reviews over Idsegahuizum

Feitelijk heel mooi!

Ron Booij
    25-6-2016

Voorop gesteld, een prachtige omgeving en een oase van rust. Een wat oudere boerderij met mooie appartementen waar het goed toeven is. De foto's die worden getoond op de website geven voor wat de appartementen betreft,een juiste indruk.

Wat niet helemaal voldoet is de getoonde binnenruimte (Deel). Door gaten in het dak komt er wat stof en vuil binnen. Het is er minder mooi dan op de website. Maar dat is wat men er zelf van denkt. Wel is het wat gehorig als alle gasten er tegelijker tijd aanwezig zouden zijn. Nu was er maar 1 gezin aan de voorkant van de boerderij en wij de achterkant. Toch hoor je elkaar goed. Je moet er rekening mee houden dat als je de appartementen naast elkaar huurt, je ook de tuin met elkaar moet delen. Dus als je van privacy houdt moet je daar rekening mee houden. De prijs prestatieverhouding is in evenwicht. Het is er goed toeven en je loopt in korte tijd naar de dijk. Voor rustzoekers een aanrader en het fietsen loont zich ook van makkum naar Workum etc.