Sorteren

Reviews over Hoedspruit

prachtig vakantiehuis

celine
    9-7-2018

Prachtig vakantiehuis voorzien van alle comfort.

Heerlijke locatie voor vele mooie uitstappen in de buurt of om gewoon lekker te niksen en te genieten van huis en uitzicht.

Enige nadeel dat wij ondervonden was het lawaai van de nabijgelegen weg en het opstijgen/landen van vliegtuigen op de estate.

Geweldige villa waar het je aan niks ontbreekt!

Familie Hooijdonk
    21-6-2018

Wat een heerlijk huis: smaakvol ingericht en er ontbrak wat ons betreft eigenlijk helemaal niets! Een schitterend uitzicht op de bergen, enorme privacy en Nyala's die de villa passeren. We hebben een fantastische week gehad in Villa Drakensig!

Vooraf was alles helder. De ontvangst was hartelijk en prettig en we kregen ruim voldoende informatie. Ook hebben we ervaren dat we bij de enkele vragen die wij in de loop van de week hadden, snel een adequate reactie kregen.

Wij raden deze plek van harte aan, en komen heel graag nog een keer terug!!

Fantastische villa in een prachtige omgeving!

Fam van Paridon en Fam Wolters
    27-3-2018

We hebben hier een heerlijk verblijf gehad. Het huis was super mooi en van alle gemakken voorzien, erg luxe en ook erg schoon. We waren met een bevriend echtpaar maar door de indeling van het huis is er ook veel privacy . Bovendien zat er een mooi zwembad bij en was het huis sfeervol en van alle gemakken voorzien. De omgeving was geweldig. We zijn twee dagen naar het Krugerpark geweest wat ongeveer 40 minuten rijden met de auto is. Hier hebben we de big five gezien, wat een geweldige ervaring was. We hebben ook een jeepsafari gedaan wat ook echt een aanrader is om te doen. Verder zijn er nog heel veel andere excursies mogelijk vanuit deze villa, dichtbij. Zuid-Afrika is een heerlijk land met een prettige temperatuur. Je kan hier echt genieten! We zijn alle dagen uit eten geweest, wat goed en goed betaalbaar is. We hebben hier een heerlijk verblijf gehad , een absolute aanrader! Wij willen hier zeker nog een keer terugkomen.

Geweldig!

Fam van der Vlist
    2-2-2018

Wat een geweldige villa: wij waren helemaal ondersteboven van deze prachtige plek! Het zwembad, dubbele badkamer en 2 buitendouches, de smaakvolle inrichting en de privacy: geweldig! We voelden ons net filmsterren. Alles zit erop en eraan en zó luxe dat ook nog 1x per week de schoonmaakster komt die zelfs je persoonlijke kleding wast en keurig op stapeltjes klaarlegt... we voelden ons enorm verwend. En dan the Bush waar de villa in ligt: zóveel prachtige dieren gezien! Giraffen, wrattenzwijnen, apen, gnoes impala's: je komt ze allemaal tegen op de spannende wandelsafaries die beginnen bij de voordeur. Da's toch fantastisch? In de omgeving is ook veel moois te zien en te beleven. Allemaal goed te bereizen met de auto. Krugerpark, panoramaroute, Blyde vallei en vergeet Jessica the Hippo niet te voeren! Kortom: wij hebben een fantastische tijd gehad op villa Blaaskans

Heaven on earth!!

Karin, Mirjam, Iris, Merel en Sophie.
    23-10-2017

Prachtige, comfortabele villa nabij Hoedspruit. Het was heerlijk toeven in zowel het binnen als buiten leefgedeelte. Riante slaapkamers met heerlijke bedden en een keuken voorzien van alle gemakken. Het was heel bijzonder om de verschillende diersoorten door de tuin te zien voorbij trekken. De sterrenhemel was immens!

Ontvangst door Sue Gibbs was bijzonder hartelijk en zij heeft ons wegwijs gemaakt in de omgeving wat betreft boodschappen, restaurants en activiteiten.

Wij hebben fantastisch mooie belevenissen meegemaakt bij Thuskudu, Kruger, Blyde River en Elephant Whispers! Voor de liefhebbers van pannenkoeken is het Upside Down restaurant bij een enorme boabab boom een must. Van daaruit is het nog een klein stukje doorrijden naar Jessica de hippo.

De villa staat op het Zandspuit estate en van het ontzettend enthousiaste ontvangst van David, de nachtwaker, wordt ieder mens blij van!

Een hemelse plek om nooit meer te vergeten....

Hoedspruit scoort een 8,6 uit 10, op basis van 40 reviews