Sorteren

villas Hoedspruit

Reviews over Hoedspruit

K. Douw
    28-9-2018

Een schitterende villa, mooi gelegen in een natuurlijke omgeving. Heel veel privacy. Ik heb genoten van het uitzicht. Prachtig om te zien dat de "wilde dieren" rondom het huis lopen.

Geweldig

Ilse
    30-8-2018

Wat een geweldig mooi luxe huis op een fantastische plek.

1000% meegevallen!

Karen
    24-8-2018

Prachtige villa op een superlocatie met een onbetaalbaar uitzicht!

Alles was aanwezig in deze ruime villa.

Op een klein uurtje sta je in het Krugerpark.

Niet twijfelen!

prachtig vakantiehuis

celine
    9-7-2018

Prachtig vakantiehuis voorzien van alle comfort.

Heerlijke locatie voor vele mooie uitstappen in de buurt of om gewoon lekker te niksen en te genieten van huis en uitzicht.

Enige nadeel dat wij ondervonden was het lawaai van de nabijgelegen weg en het opstijgen/landen van vliegtuigen op de estate.

Heaven on earth!!

Karin, Mirjam, Iris, Merel en Sophie.
    23-10-2017

Prachtige, comfortabele villa nabij Hoedspruit. Het was heerlijk toeven in zowel het binnen als buiten leefgedeelte. Riante slaapkamers met heerlijke bedden en een keuken voorzien van alle gemakken. Het was heel bijzonder om de verschillende diersoorten door de tuin te zien voorbij trekken. De sterrenhemel was immens!

Ontvangst door Sue Gibbs was bijzonder hartelijk en zij heeft ons wegwijs gemaakt in de omgeving wat betreft boodschappen, restaurants en activiteiten.

Wij hebben fantastisch mooie belevenissen meegemaakt bij Thuskudu, Kruger, Blyde River en Elephant Whispers! Voor de liefhebbers van pannenkoeken is het Upside Down restaurant bij een enorme boabab boom een must. Van daaruit is het nog een klein stukje doorrijden naar Jessica de hippo.

De villa staat op het Zandspuit estate en van het ontzettend enthousiaste ontvangst van David, de nachtwaker, wordt ieder mens blij van!

Een hemelse plek om nooit meer te vergeten....