We hebben een aantal aanbieders voor Hoedspruit voor je op een rij gezet:

Reviews over Hoedspruit

Fantastisch!

Elina Van der Welle,
    21-2-2019

Wat een fantastische villa op een fantastische plek. De villa is voorzien van alle gemakken en is erg netjes en schoon. Heerlijk om te verblijven en helemaal tot rust te komen. Veel privacy en een eigen zwembad waar je lekker in kunt afkoelen. De " wilde" dieren lopen gewoon rond je huis en het is elke keer weer afwachten welke dieren er voorbij komen. Van hieruit kun je leuke uitstapjes maken o.a. Krugerpark, maar vergeet Tshukudu game drive niet, wel van te voren reserveren. Hoedspruit is een leuk dorpje met veel gezellige restaurantjes en enkele supermarkten. Les ( de host ter plekke) is zeer aardig en overal toe bereid om te helpen , tips te geven en uitjes te reserveren. Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Geweldig

Jolijn,
    18-2-2019

Villa Drakensig is een prachtig huis. Je hebt er een geweldig uitzicht en terwijl je in het zwembad geniet kun je de wilde dieren soms zelfs spotten. Het huis is van binnen en van buiten prachtig en voldoet aan elke wens.

Gereisd met partner in januari 2019

Fantastisch en overweldigend!!

n. hansen,
    28-1-2019

het is echt een locatie voor de natuurliefhebber!! De laatste paar kilometers naar de lodge zijn al een avontuur op zich, en je bevindt je in een big five area!! Olifanten, zebra, leeuwen, allerlei klein wild, vogels, hippo's en crocs in de rivier, etc. Half pension, heerlijk balkon bij de kamer, zwembad, en puur genieten van alles wat je daar ziet, tegenkomt, etc. Je hoeft je echt niet te vervelen, en Krugerpark is vlakbij...

Ook op eigen terrein worden excursies gedaan, in de jeep of lopend! Voor mij: genieten!!!

Gereisd alleenreizend in november 2018

Prachtige villa op een geweldige lokatie

Patrick & Charlotte,
    10-12-2018

Je verblijft in een wild estate vol met prachtige dieren in een luxe villa van alle gemakken voorzien!! Heerlijk om in de ochtend wakker te worden en oog in oog te staan met een giraffe bv.

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

Sprookjesmooi

Marjo,
    1-10-2018

Wat een prachtig huis op een geweldige plek. Het is nog mooier dan op de foto's.

Heel compleet, luxe en huiselijk.

De geboden service van Les en Sam is buitengewoon. Wij hebben enorm genoten en raden een verblijf in Boabob van harte aan.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018