Reviews over Fréjus

Fantastisch++!

Liesbeth,
    8-10-2018

Dit huis is een 10+! Aan alles is gedacht; van superieur keukengerei tot stijlvolle buitenverlichting. De keuze tussen drie terrassen is reuze! Heerlijke bedden, fijne douches en het is overal super schoon. TOP!

Prachtige villa, heerlijke vakantie.

Martin,
    30-8-2018

In augustus 2 weken in villa Paranis verbleven met ons gezin. De villa is pas geheel gerenoveerd en is in nieuwstaat en van alle gemakken voorzien. Het feit dat de gehele villa was voorzien van airco was geen overbodige luxe bij deze hitte, prima geslapen. Het zwembad met de verschillende terrassen was heerlijk en werd prima onderhouden door de beheerder Michel. De ligging is ideaal, supermarkten vlakbij en uitvalswegen naar Cannes, Monaco of St Tropez. Contact met de verhuurder was prima, makkelijk bereikbaar en snelle reactie. Heerlijke vakantie gehad, een aanrader.

Geweldig huis met geweldig zwembad en zitjes.

Jan,
    13-8-2018

Alles was goed. Geweldige locatie en heel mooi ingericht. Lekker die verschillende zitjes in de tuin. Top zwembad. Ook heerlijk die airco in de slaapkamers om het even goed te koelen voordat je gaat slapen. Dat was deze zomer heel prettig! Ook het meeleven van de familie Tammens voor, tijdens en na de vakantie. Ook het onderhoud van het zwembad en overige zaken heel goed geregeld.

Heerlijk!

Irina,
    17-7-2018

Wij hebben een heerlijke week gehad in Villa Paranis! Een villa waar werkelijk alles aanwezig is voor een mooi verblijf; een prachtige tuin, met fijn zwembad en meerdere terrassen, maar ook een keuken die van alle gemakken voorzien is.

En daarnaast ook een prettig rechtstreeks contact met de vriendelijke Nederlandse verhuurder.

Een echte aanrader, wij hopen hier zeker nog eens terug te gaan.

Perfecte vakantie.

Harm van der Werff,
    16-7-2018

Prachtige, totaal vernieuwde ruime villa met riant zwembad in een zeer rustige omgeving.