Reviews over Fréjus

Fantastisch++!

Liesbeth
    8-10-2018

Dit huis is een 10+! Aan alles is gedacht; van superieur keukengerei tot stijlvolle buitenverlichting. De keuze tussen drie terrassen is reuze! Heerlijke bedden, fijne douches en het is overal super schoon. TOP!

Prachtige villa, heerlijke vakantie.

Martin
    30-8-2018

In augustus 2 weken in villa Paranis verbleven met ons gezin. De villa is pas geheel gerenoveerd en is in nieuwstaat en van alle gemakken voorzien. Het feit dat de gehele villa was voorzien van airco was geen overbodige luxe bij deze hitte, prima geslapen. Het zwembad met de verschillende terrassen was heerlijk en werd prima onderhouden door de beheerder Michel. De ligging is ideaal, supermarkten vlakbij en uitvalswegen naar Cannes, Monaco of St Tropez. Contact met de verhuurder was prima, makkelijk bereikbaar en snelle reactie. Heerlijke vakantie gehad, een aanrader.