• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Reviews over Fréjus

Geweldig huis met geweldig zwembad en zitjes.

Jan
    13-8-2018

Alles was goed. Geweldige locatie en heel mooi ingericht. Lekker die verschillende zitjes in de tuin. Top zwembad. Ook heerlijk die airco in de slaapkamers om het even goed te koelen voordat je gaat slapen. Dat was deze zomer heel prettig! Ook het meeleven van de familie Tammens voor, tijdens en na de vakantie. Ook het onderhoud van het zwembad en overige zaken heel goed geregeld.

Heerlijk!

Irina
    17-7-2018

Wij hebben een heerlijke week gehad in Villa Paranis! Een villa waar werkelijk alles aanwezig is voor een mooi verblijf; een prachtige tuin, met fijn zwembad en meerdere terrassen, maar ook een keuken die van alle gemakken voorzien is.

En daarnaast ook een prettig rechtstreeks contact met de vriendelijke Nederlandse verhuurder.

Een echte aanrader, wij hopen hier zeker nog eens terug te gaan.

Fréjus scoort een 7,9 uit 10, op basis van 448 reviews