• 1.032

Reviews over accommodaties in Frankrijk

Magnifique!!

Corine Roels,
    13-11-2018

Precies 3 maanden geleden zijn onze dochter en schoonzoon getrouwd op La Fragne.

Wat een geweldig weekend.

Het kasteel, de omgeving, de kamers, het culinaire gedeelte en vooral Claudia, Vicky en hun team waren in één woord geweldig.

Wat een gastvrijheid, niets was hun te veel!!!

Dank jullie wel voor een geweldig verblijf.

Ontspannend en sfeervol

Jan Lemmens,
    30-10-2018

Gastvrije en hartelijke gastheer en gastvrouw. We zijn verwent!

Kook-midweek werd prima geleid door Martijn. Ontspannen sfeer in de keuken en vlammen op het juiste moment.

Theo Prenen,
    29-10-2018

Wij hebben hier een kookcursus gevolgd van 3 dagen; absoluut value for money!!

Zeer hartelijke en hulpvaardige gastheer en -vrouw

Superrr

ina diepeveen,
    18-10-2018

Onze zoon en schoondochter hadden deze plek uitgekozen om te trouwen in Augustus,ik denk het beste besluit wat ze hebben genomen.Geweldig Kasteel en vooral geweldige gastvrijheid en een super familie.

De ontspannen sfeer die deze mensen kunnen creëren was heerlijk.

Een Chateau om terug te komen.Bedankt voor alles.

Een verrukkelijke, zeer gastvrije toplocatie

Aad Veth,
    15-10-2018

Eind juli 2018 hebben wij met onze kinderen en kleinkinderen een week gelogeerd op Chateau de la Fragne. Totaal waren wij met 10 personen en hebben we het gehele Chateau afgehuurd. Reeds in januari had ik contact met Claudia om voor ons gehele gezin een programma te maken.

Er werd ons een fantastisch programma voorgeschoteld met zowel culturele als sportieve activiteiten. Het programma liet meer dan voldoende ruimte over om te ontspannen aan het heerlijke zwembad. Claudia en haar medewerkers bieden een geweldige gastvrijheid en wij voelden ons direct thuis. Ook het culinaire gedeelte van ons verblijf liet niets te wensen over. Claudia is een uitstekende kokkin.

Zeer gevarieerd vanaf een prima ontbijt to een schitterend vijfgangen diner. En dat allemaal op wisselende locaties op het Chateau. Werkelijk een onvergetelijke ervaring. Een aanrader.