Villa's Frankrijk

Reviews over accommodaties in Frankrijk

Ontspannend en sfeervol

Jan Lemmens,
    30-10-2018

Gastvrije en hartelijke gastheer en gastvrouw. We zijn verwent! Kook-midweek werd prima geleid door Martijn. Ontspannen sfeer in de keuken en vlammen op het juiste moment.

Gereisd met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Theo Prenen,
    29-10-2018

Wij hebben hier een kookcursus gevolgd van 3 dagen; absoluut value for money!! Zeer hartelijke en hulpvaardige gastheer en -vrouw

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Heerlijk huis, betaalbaar in voor - of naseizoen

Bianca,
    29-9-2018

Net twee weken in villa 49 verbleven. Compleet huis met heerlijk zwembad.

Bijzonderheden: -je moet sleutel halen bij rotonde Valcros. Hier zit een Franse dame die niet service gericht is. Spreekt slecht Engels, geen prettige dame, zij checkt ook schoonmaak indien je dat zelf doet. -parkeren kan vlak voor eigen poort of iets doorrijden. Je kan niet met auto dichtbij huisje komen, dus je moet wel wat sjouwen. -niet geschikt voor minder validen (niet eens toegang tot huis) -dekbedden 1 persoons of 240x200/220

Pluspunten: -eigen zwembad -veel ruimte, genoeg kastruimte - ruime tuin, weinig inkijk (huis dat wel inkijk heeft was in verkoop)

Tegenvallers: -energie rekening erg hoog, eur 50 voor 2 personen per week -wij moesten kapotte parasol zelf vervangen (ging kapot door plotselinge wind) -tuin meubilair veelal in slechte staat -schoonmaak erg duur, bij zelf doen strenge controle -veel alg in zwembad

Gereisd met partner in september 2018

Mooi verblijf op een prachtig domein

Johan en Hilde,
    23-9-2018

We verbleven in de gloednieuwe gite van het kasteel. Na de ontvangst op de chateau, de rondleiding en prima uitleg in de gite van Caroline en Alexander, werden we een welkomstdrankje aangeboden in de poolbar aan het zwembad. Reeds een goede start van een mooi verblijf. De goed ingerichte gite, laat je de mogelijkheid te kiezen tussen alle accommodaties van de chateau zoals aanschuiven aan de table d’hotes, het ontbijt, gebruik van het zwembad of zelf de handen uit de mouwen te steken om te koken of te BBQ-en. Een heel goede trouwens! Prima vlees te verkrijgen bij de plaatselijke beenhouwer in het dorpje. Bij Caroline kon je altijd terecht voor een tip qua bezienswaardigheid: van de geitenkaas boerderij tot de Chateaux de la Loire, van elk heeft ze wel een folder of een gepaste uitleg klaar. Kortom, een mooi verblijf in een prachtig domein!! De gite is echt een aanrader voor gezinnen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Buitenaards goed

Klaas,
    2-9-2018

Lees het verhaal van de andere gasten, dat klopt en is niet overdreven.

Gewoon een paradijs op aarde met buitenaards vriendelijke eigenaren

Heerlijke stoelen rond het zwembad heerlijk eten etc Wij gaan terug!

Luxe genieten in een warme atmosfeer : valcreuse

Gereisd met partner in augustus 2018