Villa's Finland

We hebben een aantal aanbieders voor Finland voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Finland voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Finland

De mooiste vakantie ooit.

Pim,
    4-3-2012

Villa geboekt via bureau.

Wat een super locatie. 20 min buiten Rovaniemi.

Aan een meer. Oude traditionele Finse rook sauna en een Kota voor de deur. Bedden zijn wat aan de krappe kant. Maar de villa is van alle gemakken voorzien. Vloerverwarming, sauna, uitgebreide keuken, droogkast enz enz. Kota is vrij te gebruiken. Rooksauna kost 100 euro extra. Eigenaar is 7 uur bezig om de sauna heet te krijgen.

We hebben het geluk gehad om het Noorderlicht te zien en te fotograferen. Kerstman en andere leuke dingen op redelijke afstand. We komen zeker terug.Pim

Gereisd met vrienden in februari 2012

supervakantie gehad

andrea,
    4-9-2011

Oke, je betaalt er best veel voor, maar je krijgt er dan ook veel voor terug! Het is een waanzinnige ervaring daar in het hoge hoge noorden. Ja het is er koud, maar daar kun je je op kleden, geen probleem. Rene en Gerda zorgen ervoor dat alles goed wordt geregeld, het is dan ook na een dag skiles van Rene heerlijk om 'thuis' te komen, lekker de sauna in te duiken en daarna afkoelen in het wak!

Je kunt er van alles doen, maar het is hoe dan ook allemaal een waanzinnige ervaring, skien zonder lange rijen, vriendelijke mensen, sneeuwscooters!!!, huskyhondentocht, etc. etc, etc. etc.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

"Must do" Experience

Yvette,
    1-9-2011

Ook al zou het een "Once-in-a-lifetime Experience" zijn, ik had het zeker voor geen goud willen missen. Een adventure reis als deze zou eigenlijk iedere wintersport liefhebber meegemaakt moeten hebben! Het lijkt een hele investering, maar doordat de prijzen all inclusive zijn is de prijs/kwaliteit verhouding perfect, je krijgt echt waar voor je geld!!! En een programma op maat naar eigen wensen, wat wil je nog meer?

Dus...bovenaan de "things to do list"

Gereisd alleenreizend in januari 2008

Schitterende lodge, OOK in de zomer een aanrader!

Annabel,
    1-9-2011

Ukonhattu is een prachtige lodge aan een meer met een eigen binnen en buiten sauna's en hot-tub. Alles was perfect! De lodge zelf, het eten, de mogelijkheden voor 'avontuurlijke en minder avontuurlijke' excursies, de beheerders, alles geweldig. Zelfs het weer: 24 uur daglicht en 25 graden was een prettige bijkomstigheid!

Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in juli 2009

De ultierme Lapland beleving

Esther Bartels,
    18-8-2011

Voor zowel jong als oud is deze plek één groot winters speelparadijs. De sneeuwscooters vertrekken vanuit de achtertuin. Direct het bevroren meer op! Daar staan iglo's, kun je ijsvissen en sneeuwschoenwandelen. Het skigebied en National Park van Pyhä liggen op 5 kilometer afstand. Hier hoef je geen dag te vervelen.

Het huis voldoet helemaal aan het "Last Christmas" gevoel. En de gastheer/vrouw zorgen ervoor dat alles geregeld is, de maaltijden klaar staan, het vervoer is georganiseerd en kunnen je zelfs adviseren welke kleding het meest geschikt is voor de koude dagen! Ook dat is luxe!

Gereisd met vrienden in december 2010