Sorteren

Reviews over Chagny (Saone et Loire)

Mooi gelegen chateaux

paul
    5-7-2015

Perfecte locatie voor een tussenstop (op 6 uur van maastricht). Mooie ruime kamer, erg authentiek en mooie omgeving tussen de meest bekende wijngaarden. Alleen niet dineren, ondanks de michelin vermelding is de kwaliteit slecht en de prijs te hoog (een kindermenu ad 30 euro met een hamburger die kwaliteit schoenzool had). Ontbijt daarentegen was erg goed.

De website van het Chateau belooft veel goeds

Gerard van der Kraan
    23-9-2007

De website van het Chateau belooft veel goeds. Het restaurant wekt qua menukaart en prijs de verwachting van een sterrenrestaurant, maar het heeft wat ons betreft die belofte en verwachting niet kunnen waarmaken. De kwaliteit van het diner en het ontbijt was zeer matig en de prijs zeer fors. Een glas wijn (gewone Aligote)als aperatief kostte 7 euro.