Castilla-La Mancha

Reviews over accommodaties in Castilla-La Mancha

Gezellige acomodatie voor gezinnen!

Hessel Huisman,
    22-6-2015

super mooie week gehad met het hele gezin + 2 klein kinderen in Villa Valentina. Prachtige omgeving en een heerlijk zwembad. genoeg ruimte voor iedereen. Eigenaren zetten zich goed voor de mensen in om ze een goede vakantie te geven.

Gereisd met vrienden in juni 2015

Prachtige omgeving, fantatische plek

Ramon Solar,
    14-3-2014

Een geweldige vakantie gehad, onze voorjaarsvakantie was super genieten in Jorquera. Met 3 puber kinderen, lekker gefietst en gewandeld. We hadden een vlucht genomen op Valencia en een auto gehuurd, wat heel goedkoop is.

De woning is heel sfeervol ingericht en voldoet aan alle hedendaagse verwachtingen. Het vissen naar rivierkreeftjes was een dagelijkse bezigheid van onze kinderen. De rivierkreeftjes smaken verrukkelijk!

Wij gaan zeker terug naar deze plek, maar dan wellicht in de meivakantie.

Wij vinden het een zeer unieke plek, een stukje nog onbekend Spanje, met genoeg mogelijkheden, zoals het huren van een kanoe, om over de rivier de Jucar te kunnen kanoen. Paardrijden in de omgeving is ook mogelijk.

Maar wij hebben gefietst en gewandeld. De volgende keer blijven we langer! Dank je wel voor deze fantastische vakantie, de eigenaar hebben onze zeer warm verwelkomd.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

super mooie plek geweldig

Fam tomassen,
    4-5-2011

Wij zijn daar met onze 3 jonge kinderen geweest,hebben een super heerlijke en rustige vakantie gehad,alles was voorzien in het huis en de kinderen hebben volop genoten .

Het zwembad was super en voor de reactie van iemand die de stekker er uit trekt ja dat is niet zo handig en daar kan je niet zomaar de huurbaas op af reageren,de eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam voor ons in 1 woord echt top en zeker de moeite waard om te gaan wij gaan dit jaar weer lekker tot rust komen

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

Heerlijke plek

Ronald van Voorden,
    30-4-2010

Casa Oliva ligt ongeveer 4 km buiten het gezellige dorp Caudete omringd door amandel- en olijfbomen, gelegen in de Spaanse provincie Albacete in de regio Castilië-La Mancha. Een plek waar je nog kunt genieten van het echte Spaanse leven met zijn gezellige oude dorpjes en de authentieke Spaanse Keuken.

Casa Oliva wordt verhuurd als bed & breakfast. Het is ook mogelijk om de villa exclusief af te huren.

Caudete ligt 60 km van het vliegveld Alicante vandaan.

Gereisd met partner in januari 2010

een oase van rust in een schitterende omgeving

fam. meijer,
    19-7-2008

Twee weken lang genoten van prive, rust en de mooie natuur. Het zwembad was heerlijk, lekker groot. Onze twee kinderen van 9 en 10 jaar hebben zich ook uitstekend vermaakt.

Van de visstek is veel gebruik gemaakt.

Alleen al daar zitten was de moeite waard.

Gereisd familie in juli 2008