Sorteren

Reviews over accommodaties in Castilla-La Mancha

Gezellige acomodatie voor gezinnen!

Hessel Huisman
    22-6-2015

super mooie week gehad met het hele gezin + 2 klein kinderen in Villa Valentina. Prachtige omgeving en een heerlijk zwembad. genoeg ruimte voor iedereen. Eigenaren zetten zich goed voor de mensen in om ze een goede vakantie te geven.

Prachtige omgeving, fantatische plek

Ramon Solar
    14-3-2014

Een geweldige vakantie gehad, onze voorjaarsvakantie was super genieten in Jorquera. Met 3 puber kinderen, lekker gefietst en gewandeld. We hadden een vlucht genomen op Valencia en een auto gehuurd, wat heel goedkoop is.

De woning is heel sfeervol ingericht en voldoet aan alle hedendaagse verwachtingen. Het vissen naar rivierkreeftjes was een dagelijkse bezigheid van onze kinderen. De rivierkreeftjes smaken verrukkelijk!

Wij gaan zeker terug naar deze plek, maar dan wellicht in de meivakantie.

Wij vinden het een zeer unieke plek, een stukje nog onbekend Spanje, met genoeg mogelijkheden, zoals het huren van een kanoe, om over de rivier de Jucar te kunnen kanoen. Paardrijden in de omgeving is ook mogelijk.

Maar wij hebben gefietst en gewandeld. De volgende keer blijven we langer! Dank je wel voor deze fantastische vakantie, de eigenaar hebben onze zeer warm verwelkomd.

Castilla-La Mancha scoort een 7,5 uit 10, op basis van 82 reviews