Castelsardo

villas in Castelsardo

We hebben een aantal aanbieders voor Castelsardo voor je op een rij gezet:

Weer & Klimaat Castelsardo

Zeewatertemp (℃)13°13°14°15°17°21°24°26°23°22°19°15°
Dagen regen99774211471010

Reviews over Castelsardo

• 8Priscilla09-09-2020

Hele leuke valantie en mooi resort!

Echt een super mooi resort en een hele mooie ligging met een privé strand en een mooi zwembad! Je hebt overdag hele leuke animatie! Salvatore is degene van de animatie die alle dansjes doet. Hij maakt het echt leuker op het resort en dat vonden alle andere gasten ook heb ik gehoord. Elke dag zijn er bij het zwembad verschillende activiteiten zoals dansen en aquagym. En savonds zijn er ook groepsdansjes en spelletjes te doen.

Oftoewel erg tevreden over de vakantie en een super leuke tijd gehad!!

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met vrienden in september 2020

• 8Daniel Kooren23-08-2020

Mooie plaats!

Mooi kleurrijk plaatsen met schitterend uitzicht en een mooie haven. Veel restaurants waar het eten niet duur is (de drankjes maken het prijzig) verder weinig winkeltjes. Wilt u wat meer shoppen moet u toch echt minimaal een half uur rijden van Castelsardo. Wel een aanrader om het plaatsje gezien te hebben!

• 8Sfeer in stad
    • 8Stranden

augustus 2020

• 8Marion05-08-2020

Sfeervol

Castelsardo bied de vakantieganger een leuk centrum met een adembenemende oude stad. Letterlijk en figuurlijk want de stad ligt op een berg en de oude stad ligt nog hoger. Met trappen te bereiken. Bij meer dan 30 graden, weet u het wel. Maar zeer zeker de moeite waard. De uitzichten zijn prachtig. De stranden zijn klein en bevinden zicht vaak in de buurt van rotsen. Zwemmen met schoenen aan is aan te bevelen ivm de vele zee-egels in de rotsen. Heerlijk water, helder en warm. Er is een grote jachthaven en veel watersport te vinden. Met name duiken en snorkelen is erg populair. Verder zijn er wat restaurants en wat uitgaansgelegenheden te vinden. De weekmarkt is heel klein en vooral voor de locale mensen bedoeld. Lopend is het centrum en de olifantenrots te bereiken verder ben je op de bus of een huurauto aangewezen.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad
    • 7Stranden
    • 6Zorg voor natuur

juli 2020

• 10GM Bagerman-Kanis20-10-2019

gewoon goed

We waren met vrienden. Hotel ligt op prima locatie.mooie uitzicht. Wel veel trappen lopen. Net geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Voor kleine kinderen van leeftijd 2 tot 5 jaar eigenlijk ook niet,maar wij hebben het reuze naar ons zin gehad.Eten goed en vriendelijk personeel

• 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Laura & Marcel17-09-2019

Prima vakantie gehad

Echter is er in de directe omgeving van Castelsardo weinig te beleven, dat is erg jammer.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad
    • 10Stranden
    • 9Zorg voor natuur

• 7Sylvana Teeuwen17-09-2019

Mooi!

Wij verbleven in het Castelsardo Resort. Daar kon je met een shuttle bus naar Castelsardo reizen. Je kon er vanaf het resort ook naar toelopen dit moest dan wel langs de weg. Maar was wel te doen. Alleen als het donker is, is de weg niet verlicht en dat is dan best wel eng. Leuk dorpje met een supermarkt en terrasjes waar je lekker kan eten. En waar je diverse bussen naar diverse dorpjes kan nemen.

• 7Cultuur
    • 7Sfeer in stad
    • 6Stranden

• 5edwin12-09-2019

niet denderend

het is een leuk plaatsje, kasteel is leuk om te bezichtigen, verder is er een jachthaven. alleen is verder niet veel te doen, weinig winkels, als je er 2 keer bent geweest dan heb je heb je het wel gezien, voor de jeugd is er echt niets te doen, wil je naar het zandstrand dan moet je een plaats verderop zijn

• 6Cultuur
    • 6Omgeving
    • 5Sfeer in stad
    • 4Stranden
    • 5Zorg voor natuur

• 6Sjaak Jansen12-09-2019

Weinig te beleven, nooit meer.

Leuk klein dorpje waar je snel bent uitgekeken. Auto huren is zeker aan te bevelen omdat er in de omgeving mooi dingen te zien zijn. Vrijdags is er een lokaal marktje. Eten en drinken kan je bijna overal. Bezoek aan het kasteel is zeker de moeite waard.

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Sfeer in stad
    • 2Stranden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Anita23-07-2019

Schitterend!

Super mooie omgeving. Ons dorpje had alleen kiezelstrand. Dorpje ernaast had een heel mooi zandstrand. Mooi helder water. Tegenover de bushalte waar we uitstapten was een wijnlokaal. Heerlijke wijn, lekkere hapjes, vriendelijke eigenaar die een taxi voor ons regelde o.dat we de laatste bus gemist hadden. Hij had een tuktuk gebeld. Hartstikke leuke ervaring met een toeristische rit terug naar ons hotel! En het kostte bijna niks. Boven op de berg boven ons hotel zat een super goed restaurant met schitterend uitzicht op de zee en de zonsondergang! Ook in castelsardo zelf zat een heerlijk restaurant, salt and pepper. Vis werd aan tafel gefileerd! Het kasteel van castelsardo viel een beetje tegen maar had wel een schitterend uitzicht. Mooie gekleurde huisjes en mooie kerkjes waren ook te bezichtigen. In de oomgeving was ook genoeg te zien. Huurauto is wel makkelijk daar. En in castelsardo hebben we iets van zomercarnaval meegemaakt!

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad
    • 9Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2018

• 4Dievera Elshof15-07-2019

Nee niet meer

aardig dorpje wat te bereiken is met een wandeling van ongeveer een kwartier, er stopt ook een bus bij het hotel , tijden onbekend , niet veel uitgaans leven maar daar hadden we ook geen behoefte aan , geen strand , alleen kiezels van 1 meter naar het water , wel groen eiland ,

• 4Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juni 2019