villas Caorle

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

We hebben een aantal aanbieders voor Caorle voor je op een rij gezet:

Weer & Klimaat Caorle

Dagen regen767889675686

Reviews over Caorle

• 9MM van Hemert29-07-2019

Bellisimo 💖

We verbleven in een schitterend mooi en goed verzorgd appartementen complex op Lido Altenea net buiten Caorle. Ook al waren we niet binnen een echt vakantie seizoen er was zoveel te beleven. Op complex zelf alles binnen handbereik, strand en winkelstraat op loopafstand, stadje Caorle op een kleine 12 kilometer met een mooi lange boulevard en schoon strand, mooi winkelcentrum en heerlijke restaurants, natuur overal waar je kijkt. En wanneer je verderweg op avontuur wil, kan je lokaal goedkoop een auto huren. Een must om dan te bezoeken is Noventa di Piave waar een Design outlet is gevestigd of Venetië met zijn prachtige smalle straatjes. Als je niet verdwaald kom je uiteindelijk uit op het San Marco plein met zijn mooie kathedraal. Heb je geen zin in de talloze bruggetjes kan je natuurlijk ook romantisch met een gondel. Zoveel om te ontdekken en wat betreft de lokale inwoners - deze zijn erg beleefd. Zeker voor herhaling vatbaar 💖💖

• 9Cultuur
    • 9Stranden

april 2019

• 2Danisa Chvátalová23-02-2019

Předražené turistické divadýlko

Pracovala jsem tu v cest. ruchu 8 let.Na první pohled folkloristické městečko,fajn pro děti.Ve reálu:ekologie katastrofa,proti komárům se v noci z aut stříká (tráva, chodníky, balkony s plavkama) chemie,proti které zdejší bojují,ale nepoštípaný turista je důležitější,rakovina mezi mladou populací z nejvyšších v Itálii,v zimě znečištění vzduchu takové,že dočasně zakázují vytápění,místní produkty vynechat, zemědělství je tu vysokochemické,vše to pak stejká do moře.Kousek odtud je moc hezká spalovna odpadu,pláže s modrou vlajku za čistotu,ale nezávislé kontroly vody jsou pokaždé zamlčovány,moře jako bazén,nikde nic živého.Kultura nulová,jen lapače na turistu.Jídlo chutné,ale nekvalitní,z nejlevnějších odpadů,těsto na pizzu vyrábí ve velké garáži za městem a pak rozváží do všech pizzerií.Turisty tu s úsměvem nenávidí,plivance a gutalax do jídla,droga úplně všude (kokain) i u plavčíků na pláži,zmrzlinářů nebo policajtů (i šéfa carabinierů zavřeli).Ale jinak moc hezký, Bella Italia!

• 1Uitgaanslevenn

• 10Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Linda19-08-2018

Leuke stad, groter dan gedacht, de moeite waard

Caorle is een erg leuke plaats. Groter dan we verwacht hadden met veel leuke winkeltjes, ijssalonnetjes en restaurants. Wij hadden van een serveerster op de camping de tip gekregen om pizza te gaan eten bij 'Ae Do Rode' en dat was idd héérlijk. We zijn zelfs voor een 2e keer gaan eten daar. De pizza en pasta is perfect, de andere gerechten die we hadden met hamburger en gegrilde kip waren zéér eenvoudig. Daarna nog een lekker gewinkeld en rond gekeken. Ook een rondvaart gemaakt vanuit het haventje. Heerlijk ontspannend en leuk om even af te stappen bij een traditionele hut.

augustus 2018

• 8Jos Boerman02-08-2018

Top goede plek gezellig dorp zeker 's avonds

Gezellige Italiaanse plaats

• 7Cultuur
    • 7Zorg voor natuur

juli 2018

• 8Trijntje11-04-2018

Echt een aanrader we gaan nu voor de 3x heen

Er is genoeg in de omgeving te zien en te doen, bijv. Venetië om te zien, er zijn pretparken (redelijk)in de buurt.

augustus 2016

• 8Jeannette06-09-2017

Gezellig dorp

Caorle is een klein dorpje met een leuk haventje en een gezellige winkelstraat. De wandelboulevard is mooi en goed aangelegd. De stranden zijn ruim. Er zijn verschillende leuke restaurantjes en terrassen.

• 7Cultuur

juli 2017

• 7Fam vd Voort27-07-2017

Gezellig

Erg toeristisch maar gezellige sfeer met veel winkeltjes en restaurants

• 7Omgeving
    • 6Cultuur
    • 7Stranden

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Vulpen28-08-2016

Superleuke plek

Wij kwamen vanuit het Gardameer naar Caorle. Wij begrijpen niet waarom er zoveel Nederlanders zo enthousiast zijn over t Gardameer. Het is daar ontzettend duur en kiezelstranden. Caorle was voor ons een veel betere plek. Super mooi dorpje wat goed onder houden wordt en eten en drinken stukken goedkoper dan aan het gardameer. S avonds is er in het oude centrum van alles te beleven. Veel winkeltjes bars restaurantjes. Kortom erg leuke vakantie plek waar we zeker nog x naartoe gaan

Gereisd met partner in augustus 2016

• 5ricardo28-08-2016

tegenvallend

de mensen zijn er niet echt vrolijk maar dat zijn Italianen over het algemeen niet voor de rest zeer duur in vergelijking met nederland en andere vakantie landen de goede dingen zijn we snel klaar mee schoon en warm

• 4Sfeer in stad
    • 4Omgeving