Sorteren

Reviews over Campredon

Prachtige plek

Hannie
    25-9-2012

Prima schone en ruime villa, gelegen in een zeer fraai dorp. Rustige omgeving, met uitzicht op de bergen. Prijs komt goed overeen met wat er geboden word. Villa was goed schoon, dit in tegenstelling eerdere berichten op deze site. Je zit erg dichtbij de natuur dus logisch dat er wat spinnen en vliegen etc zitten in en rondom de villa.

prachtige plek met mooi zwembad

Ronald
    27-4-2012

villa la bergerie is een leuke villa in een prachtige omgeving.

Mooi uitzicht, met grote tuin van 5000m² midden in de bossen.

Leuke eenvoudige inrichting

prachtige omgeving om te wandelen

Roel
    5-10-2011

prima villa in de bergen van de Herault. Prima uitvals basis voor stevige wandelingen en vooral de rust is erg plezierig.

Zwembad is prima en is rondom het zwembad heel veel ruimte.

tres agreable

Johanna
    28-8-2011

terrasses bien exposées pour profiter du calme et de la nature environnante, équipée d’un salon de jardin, barbecue, et jeux pour enfants