We hebben een aantal aanbieders voor Bretagne voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Bretagne

goede uitvalsbasis

marc vanpaemel,
    6-9-2017

Een supervriendelijke ontvangst met een eigenaar die de streek promoot. voor de toerist heeft hij voldoende folders en uitleg ter beschikking. het ontbijt is ruim en in buffetvorm. de traditionel Crépe ontbreekt niet. de kamer zijn basic, niet erg groot maar netjes. naast het hotel kun je prima gaan dineren.

Gereisd met partner in augustus 2017

Een geweldige Bread en Breakfast

YJ Weijzen,
    11-7-2017

Super ontvangst, fantastische mooie villa met een enorme mooie en grote tuin.

Het ligt in een hele mooie omgeving, waar je helemaal tot rust komt en mooie wandelingen kunt maken.

De kamer die we hadden was super schoon en heel mooi.

Het ontbijt dat we kregen was heerlijk.

Kortom zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2017

Le Clos du Rouvre voor een fijne franse vakantie

Familie de Jongste,
    17-8-2016

Het Bretonse landhuis geeft de échte Franse sfeer aan je vakantie, daarnaast ligt het op een prachtig landgoed met zwembad.

Het enige nadeel is dat je een auto nodig hebt om de omgeving te bezoeken.

De Engels/Nederlandse eigenaren doen alles eraan om het naar je zin te maken.

In de omgeving is veel te zien en te doen: Le Mont Saint-Michel (Wereld erfgoed), Saint Malo, Dinan (prachtige oude vakwerkhuizen) en de ruige graniten rotsen en kust met helder blauw water.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Fantastische plaats

Anita,
    30-6-2014

Villa Goeland is uitstekend gelegen voor een rustige vakantie aan zee met kinderen.

De villa ligt slechts 100meter van zee, heeft een mooi binnenzwembad en een grote tuin met bbq.

Alles is aanwezig om een aangenaam verblijf te garanderen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Als in een sprookje..

Mary van Beers,
    20-7-2010

Een prachtig kasteel met twee zeer attente gastheren. Onze suite was zeer smaakvol ingericht met een heerlijk bed en fijne grote douche. Zeer verzorgd ontbijt en op een aantal dagen wordt een table d'Hotes verzorgd. Het kasteel is omgeven door een prachtig park waar je heerlijk relaxed op een bedje kunt liggen met je glaasje wijn en uitzicht op de landerijen. Echt een plekje om tot rust te komen...

Gereisd met partner in mei 2010