Villa's Bonaire

We hebben een aantal aanbieders voor Bonaire voor je op een rij gezet:

villas Bonaire

We hebben een aantal aanbieders voor Bonaire voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Bonaire

Vakantie zoals vakantie hoort te zijn. Relaxed.

Joke,
    23-2-2019

Heerlijk na de feestdagen genieten van een heerlijke vakantie in de zon. Op de luchthaven door Berry en Marion opgehaald.

Na een lange vliegreis naar het gastenverblijf gebracht. Het huisje zoals gebruikelijk weer heerlijk schoon, compleet ingericht met een nieuwe koelkast met groot vriesvak. Door de schutters en horren lekker de wind door de kamer en slaapkamer dus geen airco aan gehad. Jammer dat de weken omvliegen als je het naar je zin hebt. Kijken nu alweer uit naar volgend jaar.

Gereisd met partner in januari 2019

Doen!

H.W.Zijlstra,
    8-2-2019

Dit huis behoort tot het top 5 segment van bonaire! Fantastisch uitzicht, buitengewoon compleet en smaakvol ingericht, uitstekende service, kortom kies voor de breeze!!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019
    Robert & Perry, Eigenaar, 8-2-2019
    Wauw, wat een mooie review! En wat heerlijk om te lezen dat jullie zo genoten hebben! Dank je wel! En hopelijk tot een volgende keer.

Top! Gastvrij en relaxed!

Anne,
    12-1-2019

Top accommodatie! Super gezellig, knus, gastvrij en relaxed! Mooie kamer met veranda om lekker buiten te zitten en hele aardige mensen!

Gereisd met partner in januari 2019

Aanrader voor een relaxed en gezellig verblijf!

Anicka,
    10-1-2019

Erg gezellige huiselijke accommodatie met eigen binnenplaats en zwembad. Op een rustige plek, ideaal om vanuit daar Bonaire te ontdekken met huurauto. Iedere ochtend een uitgebreid (op maat gemaakt!) ontbijtbuffet en 1x per week de mogelijkheid om aan te schuiven bij het gezamenlijke driegangendiner. Accommodatie is niet superluxe, maar alles wat je nodig hebt voor een relaxed verblijf op het eiland is aanwezig. Kortom, een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2018

Geweldig

Stefaan & Benno,
    30-12-2018

We werden gastvrij ontvangen in deze prachtige woning die van alle comfort, luxe en sfeervolle details is voorzien.

Een ruime open keuken en woonkamer,drie mooie slaapkamers met airconditioning en twee ruime badkamers met inloop- douches.

Het is heerlijk vertoeven op het mooie terras met adembenemend uitzicht over Bonaire en klein Bonaire.

De eyecatcher van deze riante woning is het zwembad, dat savonds sfeervol verlicht is alsook de prachtig aangelegde en verzorgde tuin rondom.

Kortom een zeer aangenaam verblijf en goede uitvalsbasis om het wondermooie Bonaire te verkennen.

Gereisd met vrienden in december 2018
    Robert & Perry, Eigenaar, 23-1-2019

Beste Benno en Stefaan,

Dank voor de mooie review. Fijn dat jullie zo genoten hebben!