Sorteren

Reviews over Blaison Gohier

steeds een prettig gevoel van thuiskomen

Marc De Smedt / Mobilane
    29-8-2016

steeds begripvol bij mijn werk bezoeken de warme thuiskomst 1 x per jaar bij bezoeken aan werk beurzen,

Jammer dat het voorbij is!

Dick en Inge
    16-8-2016

Wat moet je als trouwe gasten nog schrijven? De gastvrijheid van Jan en Gerdie is onovertroffen, de table d'hote is heerlijk, de kamers zijn prachtig! De 4e plek in Frankrijk? Dat is toch veel te laag!?!

Het was Magnifique wederom!!!!! Verveelt nooit!!!!

Inge en Dick
    2-8-2015

We zijn de tel kwijt geraakt als het gaat om het aantal keren dat we in Chateau Cheman hebben gelogeerd. Deze zomer drie weken nadat we in mei al 10 dagen waren geweest. Van alle gasten, en we ontmoetten er veel, horen we steeds dat een of twee nachtjes te kort is. Dat kunnen wij niet anders dan beamen. De 10 voor kindvriendelijkheid heb ik gegeven omdat de totaalscore anders naar beneden wordt gehaald. Met kleine kinderen lijkt deze plek minder geschikt.

Wederom Fantastich

Rien en Pia
    26-7-2015

Voor de 2de keer hebben we weer gekozen om een paar dagen te verblijven in het Chateau.

Gastvrijheid is een elf! De verzorging, de kamer, het eten (gemaakt door de gastvrouw) geweldig. De crémant en wijnen heerlijk. Bedankt Jan en Gerdie

Bourgondisch genieten in middeleeuws kasteel

Smittenberg
    3-9-2014

Dit prachtige middeleeuwse kasteel is van alle gemakken voorzien. Liggend in een prachtig wijndomein en in een verder schitterende omgeving is het een oase van rust. Goede uitvalsbasis om de wat grotere steden in de Loire te bezoeken, zoals Nantes en Orleans. Geniet van de kookkunsten van de gastvrouw, en van de geschonken wijnen van het domein. Heerlijk!