Reviews over Béziers

Top!

Ellen,
    18-8-2015

Absoluut een geweldige villa met zwembad! Top vakantie gehad! Veel privacy. Vlakbij een grote supermarkt waar alles te krijgen is.

Leuke villa voorzien van alle comfort

Fam. Corthouts,
    19-7-2011

De villa ligt aan de rand van het dorp in een rustige omgeving. Zowel binnen als buiten is de inrichting prachtig. Buiten is er het terras met in het verlengde een barbecue-hoek, binnen zijn alle noodzakelijke toestellen aanwezig (zelfs meer dan dat). Het zwembad zorgt voor de nodige afkoeling tijdens de warme dagen. De sympathieke eigenaar komt 1X per week het zwembad kuisen. Tijdens ons verblijf was er wel wat bouwactiviteit net achter de villa maar dit was niet echt storend.

Schitterende zeer kindvriendelijke villa!

Linda de Ruijter,
    13-6-2010

Wij hebben het verblijf in Le Tonnelier als zeer prettig ervaren. Onze jongste was toen 1 jaar en aangezien de villa volledig ommuurd was en het zwembad af te dekken, konden we hem met een gerust hart laten "rondscharrelen".