Reviews over Barvaux

Absolute aanrader!

Jan Dowez,
    12-2-2019

Zalig gelegen op het enorm rustige Golf de Durbuy. Mooie kamers, super netjes, zalige jacuzzi.

Gereisd met vrienden in februari 2019

een aanrader

fam vijt,
    17-5-2011

Een prachtige,nieuwe woning. De omschrijving is niets overdreven. Het enige huis in de buurt met een mooie grazon errond. Het poetsen mag wel iets beter.

Gereisd met vrienden in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een verademing

fam vijt,
    17-5-2011

Luna is een aanrader. Een huis om zelf te hebben met alles (meer) wat je maar kan nodig hebben om je vakantie aangenaam te maken. Het onderhoud zou iets beter mogen, zeker omdat dit verplichte kost is.

Gereisd met vrienden in mei 2011

fantastische lokatie

fam.de Rooy,
    23-9-2009

Wij hebben hier een fantastische week gehad met familie en vrienden,dit met 21 personen incl. 2 kinderen en 3 babys. Het huis is schitterend ingericht met mooie grote woonkamer met lcd scherm ,mooie slaapkamers met douche en toilet perfect. Buiten een prachtige rvs BBQ.Dus voor max. 25 personen een aanrader P.S>in kelder een tennistafel. biljart ,voetbaltafel,dart,sjoelbak!!!super.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

mooie luxe woning

Marika,
    8-7-2009

Wij hebben met 7 personen een mooi weekend gehad in deze woning. Luxe, van alle gemakken voorzien, sauna, zonnebank, groot terras, wasmachine, droger, vaatwasser, 2 badkamers, 2 wc's.enz enz. echt voor herhaling vatbaar. Mooi lokatie om in de omgeving diverse dingen te doen, je mag me altijd mailen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009