Ameland

We hebben een aantal aanbieders voor Ameland voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ameland voor je op een rij gezet:

Reviews over Ameland

• 10Jacqueline05-01-2020

Heerlijk vriendelijk eiland, aanrader ook in de wi

Ons eerste verblijf op Ameland was direct een succes. Fijn om met slechter weer met de auto op het eiland te kunnen zijn. Wij vonden het leuk dat er in de winter meerdere strandtenten open zijn zodat we na een wandeling met de hond lekker konden opwarmen en hapje eten. In de diverse plaatsjes genoeg horeca en winkeltjes om je te kunnen vermaken. Tips: park Qurios voor moderne huisjes nabij het strand. strandtent The Sunset voor gezellig eten en drinken. De Afslag Woonwinkel voor trendy accessoires en cadeaus. En Amelands likeur Nobeltje mee naar huis als souvenier. In december net voor de kerst geweest, overal vriendelijk ontvangen. Wij komen zeker nog eens terug!

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in december 2019

• 10Astrid Pol24-11-2019

Je moet van de natuur houden en van wandelen en fietsen

• 8Janine Brouwer u06-11-2019

Het was ongeveer wat we er van verwacht hadden.

We hebben hst hele eiland wel ongeveer gezien. We waren wel blij dat ons hotel in Nes stond. Dit is een gezellige plaats met een veelzijdigheid aan winkels en restaurants. We hebben 2x heerlijk ergens gegeten.

• 7Omgeving
    • 8Stranden
    • 8Zorg voor natuur

• 8Erik Heijmenberg06-11-2019

Geweldig om hier paar dagen te zijn

Vanwege de kleine afstanden is het hier heerlijk vertoeven. Huur een fiets en ga op ontdekking en doe de verschillende stranden aan, ga naar de vuurtoren en train de benen met de beklimming van de vuurtoren. Je wordt beloond met een enorm mooi uitzicht over Ameland en de Waddenzee. Leuke restaurants en cafe's waar je heerlijk van de gerechten en je gezelschap kunt genieten.

• 8Omgeving
    • 8Stranden
    • 8Zorg voor natuur

• 9E. Maane06-11-2019

Fantastische plek

Op Ameland komen we weer helemaal tot. rust. Kilometers wandelen over het strand of fietsen door de duinen of langs het wad. S' avonds lekker eten in één van de gezellige restaurants of nog even een terrasje pakken.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Sfeer in stad

• 10henrie en jolanda26-10-2019

favoriet eiland ameland

fantastisch eiland komen er al 30 jaar. zee, strand, strandtenten zoals sjoerd en heksenhoed mooi uitzicht over zee leuke gezellige dorpjes.

• 9Sfeer in stad

• 10Hannie Winia22-10-2019

Geweldig eiland

Fijn eiland om te wandelen en te fietsen. Gezellige restaurants en terrasjes. Mooie zandstranden. Geschikt voor iedereen.

• 10Uitgaanslevenn

• 9Tiny Komduur de Jong20-10-2019

Helemaal gelukkig

Fietsen fietsen fietsen. Alles op de fiets. Prima fietsverhuur. Heerlijk in de natuur. Stilte. Zal in de hoog zomer anders zijn. Wil je perse met de auto komen, laat hem dan bij je verblijf staan. Huur een fiets. Is voor de kleintjes ook GEWELDIG. Kunnen ze mooi leren fietsen. De afstanden naar de dorpen is allemaal behapbaar.Al bij de kaasboer in Hollum geweest? Lekker hoor. Nee de weken op Ameland zijn voor mij een feestje. Ook voor mijn man die de laatste 10 dagen komt.

Alleen gereisd in september 2019

• 10Trudy van den Handel16-10-2019

fantastisch

heerlijk mooi eiland, al vaker geweest, zoveel mooie plekjes ! rondvlucht gedaan, duinen, bos , heerlijk gegeten . Musea top! Erg vriendelijk allemaal. Mijn voorouders liggen hier begraven , dus helemaal speciaal

• 9Uitgaanslevenn

• 1Bosma14-10-2019

Gemeente medewerkers zijn macht misbruikers

Een persoonlijk geschil gehad met iemand die bleek overfag voir de gemeente te werken waario ik gelijk daarnee bedreigt werd, machtsmisbruik dus verder werd ik ook nog eens gediscrimineerd ( uitgescholden)

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur