We hebben een aantal aanbieders voor Alaska voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Alaska

Mooie plek

RZ,
    12-7-2015

Orca Adventure Lodge is een prachtig industrieel monument: een voormalige cannery die de ramp met de Exxon Valdez niet heeft overleefd. De ligging - een paar kilometer buiten het dorp - aan de Orca Inlet is schitterend, de kamers zijn comfortabel en schoon en de service is uitstekend. Het eten is dankzij een kok die er duidelijk plezier in heeft voortreffelijk. Cordova is een klein, gezellig vissersplaatsje met de typische kenmerken van een Alaskaans dorp dat niet via de weg te bereiken is. Prachtige wandelmogelijkheden.

Gereisd met partner in juni 2015

Prachtig gelegen

Louise ,
    9-7-2011

De Talkeetna Lodge is prachtig gelegen, met bij helder weer uitzicht vanaf het terras over de hoogste bergen van Alaska nl. de Mt. Mc Kinley, de Forrester en de Hunter

Gereisd met partner in juni 2006

Mooi gelegen lodge

k.bogers,
    26-12-2010

We bezochten deze lodge in juli 2010. Alles was wel voor elkaar, maar het geheel maakt een nogal wat oudbollige indruk. Op het vissen na kun je alle aangeboden activiteiten ook zelf doen. Houdt er wel rekening mee dat de meeste autoverhuurbedrijven het rijden op onverharde wegen niet toestaan. Kamers zijn zeer ruim en schoon. Prima lunchpakketten. Vriendelijke ontvangst.

Gereisd met partner in juli 2010

prachtig

pieter en diny snellen,
    9-10-2008

zeer mooi gelegen cabin in authentieke stijl ingericht en gebouwd,, onze was werd gratis gewassen en gestreken. De eigenaar neemt je mee op vistochten mocht je dat willen.Excursies naar de beren. Gastvrije mensen.

Gereisd familie in augustus 2008

Jammer dat het zo ver weg is!

RZ,
    1-8-2008

Wij wisten van tevoren niet precies wat we van Zachar Bay Lodge konden verwachten: Een lodge met 8 kamers, rond een oude cannery, in een afgelegen baai van Kodiak Island, alleen bereikbaar per watervliegtuig... We gingen voor wildlifeviewing: beren, walvissen, zeeleeuwen, otters, herten. vossen, eagles, puffins etc. etc. Die hebben we allemaal in overvloed gezien maar het verrassendste was wel het comfort en de onovertroffen gastvrijheid van de familie Eaton en hun staf. Niets is hen te veel als het er om gaat hun gasten naar de zin te maken. We vonden het dan ook helemaal niet erg dat we vanwege de mist op Kodiak Airport noodgedwongen een dag langer moesten blijven. Jammer dat Alaska zo ver weg is, anders zouden we hier vaker naar toe gaan.

Gereisd met partner in juli 2008