Hotel Mango Bay Resort

3 reviews over Hotel Mango Bay Resort in het Nederlands

Relaxte eco-resort

Rob
12-2-2012

Mango Bay is heerlijk. Het ligt in een zeer rustige omgeving. Als je een disco zoekt, moet je hier niet naar toe gaan. Komt je voor rust, ontspanning, lekker eten, massage, etc, dan ben je hier aan het goede adres. We zaten aanvankelijk in een veranda room en dat beviel helemaal niet (gehorig en klein), gelukkig konden we ons na 2 dagen upgraden. Je komt dan in een idyllisch huisje terecht (vrijstaand of 2-onder 1 kap) wat veel beter beviel. Je kunt bij MB een aantal excursies boeken. We vonden alles aan de (naar Vietnamese verhoudingen) prijzige kant, maar het was het zeer zeker waard.

Een paradijselijke plek

Steve
1-5-2011

Bij deze accommodatie gaat het om de verwachtingen. Is je verwachting dat je in een prachtig resort komt met zwembaden en glijbanen dan kom je bedrogen uit. Ga je voor een prachtige plek met eenvoudige kamers maar wel een zeer goed restaurant dan zit je hier goed.

De kamer zijn eenvoudig, geen airco of TV. De badkamer is nog eenvoudiger. Maar vanaf je veranda heb je prachtig uitzicht over de zee en de natuur van Phu Quoc, runderen komen langs je kamer lopen en gekko's lopen over de balken.

Hoezo Resort ?

Hans
19-8-2010

Na onze rondreis Vietnam hier 5 nachten verbleven. Het mag de naam resort niet hebben. Van het vliegveld afgehaald in een aftandse Landrover deed het ergste vermoeden. En dat klopte wel aardig. Verschillende soorten huisjes, allemaal heel basic. Geen airco wel een fan. Met 40 graden in een houten hut is geen pretje. Het eten was goed, de bediening, doorgaans jonge meisjes, hadden meer interesse in zichzelf. Het oogde allemaal een beetje stuurloos. Meubilair in restaurant was gewoon goor. Foto's op hun site zijn minstens 15 jaar geleden genomen, waarschijnlijk bij de opening. Als je naar Phu Quoc gaat en je wilt naar een resort, dan is dit niet de plek waar je wilt wezen.

We hebben een aantal aanbieders voor Mango Bay Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mango Bay Resort in Phu Quoc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mango Bay Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.