Hotel Victoria Phan Thiet Beach Resort & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag32°25°
Hotel Victoria Phan Thiet Beach Resort & Spa
9,4

8 reviews over Hotel Victoria Phan Thiet Beach Resort & Spa in het Nederlands

Met vrienden

Twee prachtige zwembaden, ruime bungalows, nooit meer dan 100 meter can strand, soms beetje heuvelig, buiten centrum van phan thiet, met taxi naar centrum twee euro. Goed maar prijzig restaurant.

Een paradijse

Miranda
5-1-2017

Mooie nette bungalows, twee grote zwembaden. Alles erg netjes verzorgt.

Echt een aanrader.

Ongelooflijk mooi

Frans
22-9-2016

Het was een rustpunt in onze rondreis van Hanoi naar HCM city. Geweldige huisjes, prachtige zwembaden en een heerlijk strand. Alles onder de palmbomen. Prima restaurants.

Schitterend Resort

Ad en Ria
16-7-2016

Wij waren hier met rondreis door Vietnam 2 nachten. Resort is geweldig mooi. Personeel ontzettend vriendelijk. Zelfs je kamer werd 's avonds in orde gemaakt voor de nacht met een leuke attentie als toetje erbij. Schitterende tuin, mooie zwembaden en een geweldig goed restaurant. Resort was 'n hoogtepunt tijdens deze rondreis.

Hemels.

Manis
1-5-2016

Het is een 5- sterren hotel/resort, dus de overnachting lijkt mij niet goedkoop maar je krijgt er dan ook wat voor en dit moet je gewoon een keer ervaren in je leven.Dit valt niet onder de min-punt vind ik!

Voor mij en mijn man was het net Honeymoon.

Ik kan geen min- punten benoemen!

Marjan Grool
1-2-2016

Gelegen op prachtige locatie aan het strand in een parkachtige omgeving met schitterende vrijstaande en 2 onder één kap-bungalows. Twee zwembaden, prima restaurants, super bediening, schoon, zéér verzorgd. Bungalows hebben prachtige inrichting, grote kamer, grote badkamer, buitendouche, eigen terras met ligbedden, kortom een ideale relax-bestemming.

Helemaal Super!

Elma de Vries
28-9-2015

Zowel de huisjes, als alles er om heen........prachtige zwembaden, de verwennerij door het personeel daar. Bijv: In het begin van de avond komen ze weer langs met wat lekkers en maken je kamer gereed voor de nacht. Het ontbijt is helemaal top! 12 soorten jam en het fruit wordt voor je geschild, om maar wat te noemen. Het eten op het resort is geweldig! Wat een Top Kok is daar aan het werk. Wij hadden gekozen voor Westers eten en ook dit was geweldig. Nederlandse prijzen hier, maar voor Vietnam dan duur. Ook tijdens het eten werd je verwend met allerlei heerlijke gerechtjes vooraf. Het enigste minpuntje is het strand. Het ligt aan een prachtig strand, alleen kun je niet goed de zee in komen door de dikke stenen. Ze zijn daar druk bezig met het strand en ik neem aan dat dit t.z.t nog wel goed komt. Ik zou een 10 willen geven voor het hele resort, maar i.v.m het strand 1 punt aftrek.

Schitterend resort

walter
28-9-2011

Dit resort zat in een rondreis door Vietnam. Een schitternd complex aan zee. Het zijn een soort huisjes met een buitendouche, ruime slaapkamer en een schitterende ligging. Het restaurant is wat aan de dure kant en je zit overal een eindje vandaan dus wil je ergens anders gaan eten ben je afhankelijk van een taxi.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Victoria Phan Thiet Beach Resort & Spa in Phan Thiet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Victoria Phan Thiet Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.