Vakantiepark Hong Di Bungalows

• Onderkomen7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

Hong Dit zit op het backpackers deel vd "strip" van Mui Ne: rustiger, goedkoper en minder Russische invloed. Het is op zich een aanrader - onze bungalow keek uit op het strand en we gingen slapen en werden wakker met het geluid van de golven! De bungalow is simpel (3 slaapplaatsenen, badkamer met douche+wastafel) maar de prijs schijnt nogal te varieren van dag tot dag. Wij betaalden 20$ maar hebben ook 25$ en 18$ gelezen. Ontbijt is er niet duur en erg smakelijk. Het personeel is apart te noemen - de eigenaresse houdt er een vreemd soort humor op na mr is niet onaardig. De jongere meiden wilden nog wel 's wat chagrijnig doen mr dat wrn we wel gewend van t Noorden. Je kunt er alles regelen: scooter (rijdt zelf nr Rode Zandduinen!) en trips. Surfschools zitten ernaast (wel 50$ p/u). Aan de overkant vd straat zit ook een reisbureautje met een jongen die erg eerlijk is in zijn verhalen. Aanrader om te lunchen: Coco Cafe (smoothies!).

Gereisd Met partner in maart 2010

Vakantiepark info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiepark Hong Di Bungalows

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hong Di Bungalows in Mui Né, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hong Di Bungalows zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.