Reviews over Mai Chau

Erg relaxed

Francois,
    11-9-2016

We verbleven 2 nachten in Mai Chau Ecolodge, dit was echt een super locatie. Je stapt vanuit het resort zo de prachtige natuur in. In de omgeving leuke dorpjes met erg vriendelijke bevolking. Wij hebben het hier erg naar onze zin gehad.

Wat een mooie plek

Rik,
    26-12-2013

Wij zijn hier met touroperator 3 dagen geweest. Wat een mooi landschap daar. De ligging van de Lodge ligt tussen 2 dorpen in en alles is goed te voet te doen. De Lodge

Fantastische plek

Johan & Claudia,
    4-9-2012

Deze plek zat in het reisprogramma om kennis te maken met het binnenland. Best een aardige tocht vanaf Hanoi om er te komen, maar zeker de moeite waard.

Is zeer mooi gelegen op loopsfstand van 2 dorpjes, waarbij je een echte indruk krijgt van het leven aldaar (bij ons met gids, van de verblijfslocatie)

Daarnaast ook de tegenover gelegen grot bezocht. Leuk om gezien te hebben.

Gelegen aan een mooi meer.

Kamers erg mooi, schoon en zeer goede service. Erg vriendetlijk personeel.

Mai Chau scoort een 9 uit 10, op basis van 4 reviews