Hotel ParkView

Hotel ParkView

ZorghotelWeer vandaag37°25°

We hebben een aantal aanbieders voor ParkView voor je op een rij gezet:

333travel
333travel

1 review over Hotel ParkView in het Nederlands

Geen 4 sterren hotel

l.strooband
30-3-2010

centraal gelegen bij citadel. In de badkamer zaten diverse schimmel plekken en het douche gordijn was beschimmeld. Dit hotel verdiend geen 4 sterren.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 15 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Afstand tot strand> 10 km

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Lunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ParkView in Hue, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ParkView zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.