Hotel Van Loi

Hotel Van Loi

We hebben een aantal aanbieders voor Van Loi voor je op een rij gezet:

Laatste review

Houten hotel

gaston_marloes,
24-5-2011

Zeer bijzonder hotel, wat helemaal van hout is gemaakt. Helaas ligt het wel even lopen van het centrum. Ontbijt is goed. Voldoende en goede eetgelegenheden in Hoi An. Hier kan je prachtige kleding laten maken voor weinig geld. Weet wat je van te voren wilt laten maken. Dat scheelt veel tijd.

Kenmerken

24-5-2011

Prima verblijf!!

E.Remerie /G.Mulder
12-6-2009

Het hotel heeft een prima ligging, even de brug over en je bent midden in het oude centrum. Ook kun je in dezelfde straat fietsen huren, je was laten doen etc.

Het personeel van het hotel is erg vriendelijk, het ontbijt is er goed en er staat om de dag vers fruit en mooie verse bloemen in de kamer.

Al met al was het prima vertoeven in het Van Loi hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van Loi in Hoi An, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van Loi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.