Hotel Hoang Tring

Hotel Hoang Tring

1 review over Hotel Hoang Tring in het Nederlands

Het is leuk hotel die qua ligging, net buiten het centrum en naast een mooie tempel, erg leuk is.

Ruime kamers en heerlijk ontbijt (fruit pancakes)evnt geserveerd op het ruime centrale balkon. Je loopt zo naar het drukke centrum en ook scooterverhuur en eetstalletjes om de hoek.

Zeer gunstige prijs en goede wasservice.

Heerlijk voor de iets luxer ingestelde backpacker ($10,- p/n) maar ook voor de rustzoekende reiziger.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hoang Tring in Hoi An, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hoang Tring zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hoang Tring scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.