Hotel Ancient House Resort

Hotel Ancient House Resort
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Ancient House Resort voor je op een rij gezet:

Laatste review

Het stadje verandert s' avonds in een bruisend gezellige stadje

Mooi hotel

bwi1950
16-7-2014

Het Ancient House resort is een mooi hotel, gelegen in een prachtige tuin.

Met een auto of busje word je naar het centrum of naar het strand gebracht. Lopen naar het centrum is ook goed te doen. Op het strand zijn ligbedden en handdoeken gratis verkrijgbaar.

Leuk hotel iets te ver uit centrum

Niels
2-7-2012

Het hotel ligt mooi in een tuin vol bloemen en bomen, aan de doorgaande weg naar Hoi An. Om in het centrum te komen is wel een taxi nodig (of de gratis shuttlebus...maar waarom wachten als de taxi maar 1 a 1.25 euro per rit is) De kamers zelf zijn ruim en leuk ingericht. De badkamer m.n. de douche wat minder. Koud, te lage druk en met een douchegordijn. Het zwembad is net als de rest van het hotel leuk aangelegd tussen de mooie tuinen. Als er iets meer met budget rekening gehouden moet worden is dit wel een aanrader.

prima hotel

Ria
6-3-2012

fijn hotel, gratis fietsen, dus snel in centrum.

Lekker zwembad, ruime kamers

mooi hotel

D
22-1-2012

Hotel Ancient House Resort is een mooi hotel met mooie kamers. Er is tevens een prachtige tuin met zwembad met bar. Ontbijtbuffet is zeer goed en uitgebreid. Diner is daar ook erg goed. hotel heeft shuttlebus die naar centrum en strand rijd.

Gezellig en genieten

Geert
19-11-2011

Heerlijk om na een lange reis even in het zwembad af te koelen. De kamers zijn door de bouwwijze ook weer bijzonder (hemelbed). Geweldige service, aan de balie, maar ook het verse fruit elke dag. De shuttle bus naar het centrum is ideaal, maar ook de wandeling naar de stad is de moeite waard. Bij de buren kan je scooters huren: leuk voor de dagje naar het strand en de omgeving.

Fantastische plek

Marjolein Schut
15-8-2011

De kamers, de ruimte, het zwembad, het ontbijtbuffet, de fietsen, de shuttlebus naar het strand en de stoelen aldaar; maar vooral de voorkomendheid van de medewerkers maakten dat we het hotel niet wilden verlaten.

Super leuk hotel, maar wel wat gedateerd

Angélique
1-6-2011

Wij vonden dit een leuk hotel. Tijdens onze rondreis zaten wij hier 2 dagen. De bedden waren wat hard, dat was wel een groot nadeel en de kamer is wat gedateerd. Als je binnenkomt ziet het er allemaal super leuk uit, maar als je goed gaat kijken, dan zijn er toch wel wat klusjes die moeten gebeuren. Maar goed, dat mocht de pret niet drukken, want wij hebben een super leuke tijd gehad in Hoi An. De shuttlebus brengt je inderdaad naar het centrum, heel erg makkelijk. Verder kun je leuk winkelen voor souveniertjes in Hoi An. De plaatselijk markt is leuk, de kleine straatjes met winkeltjes waar ze zijden en lampionnetjes verkopen zijn super leuk om doorheen te slenteren. Bij restaurant Cargo kun je heerlijk eten. Het leukste zit je op het dakterras. Reserveren is wel noodzakelijk, want het is er altijd druk. Maar zowel voor de lunch als voor het diner is dit een echte aanrader.

Gezellig huiselijk

denvi98
20-5-2011

Het Ancient House in Hoi An verdient meer sterren dan de hier aangegeven. De staff is erg vriendelijk en behulpzaam, bij elke binnenkomst wordt je verwelkomt met een verfrissend doekje. De kamer die wij hadden was van alle gemakken voorzien een welkomsbrief; verse bananen een laptop op de kamer; 's-avonds voor het slapen gaan wordt je bed klaargemaakt en de gordijnen dicht gedaan en een zoete snack op de aankomstdag. Een mooie goed onderhouden tuin met romantische schommels erin. Ze maken gebruik van hun eigen shuttlebus om de gasten naar het strand en centrum te brengen en tevens ze ook wee op te halen. Dit hotel is zeker een aanrader.

Erg genoten

Hans
19-8-2010

Wij vonden dit een erg prettig hotel. Verbleven hier 3 nachten. Inderdaad wel een stukje lopen naar het centrum, maar dat is toch ook leuk ? Shuttleservice is aanwezig, personeel erg vriendelijk, ontbijtzaal niet al te groot. Relaxtuin heerlijk.

Vlakbij zit een heel leuk restaurantje "Phu Thien" wat gerund wordt door een heel leuk echtpaar. En natuurlijk niet duur. (maar dat is overal in Vietnam)

Zou dit hotel absoluut nog wel eens willen bezoeken.

333travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ancient House Resort in Hoi An, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ancient House Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.