Sorteren

Reviews over Hoi An

Verrassend wat met name door de bevolking komt

Monique Karreman
    28-4-2018
    Ik vond Vietnam überhaupt een aanrader heb er een maand alleen gereisd en me geen moment eenzaam gevoeld omdat de mensen je een heel welkom gevoel geven, hoi An is een heel leuke plaats om te bezoeken

Geweldig Genoten

Melanie
    26-4-2018
    Hoi an is echt een geweldig authentieke Vietnamese stad! Voor reizigers die nog plannen hebben om naar Vietnam gaan, sla deze plek zeker niet over. Van eigen kleren en leren tassen laten ontwerpen en maken tot heerlijk struinen door de mooie straatjes met vele leuke souvenierswinkeltjes. Kan je daarna genieten van een traditionele “egg-coffee” in je nieuwe outfit. Klaar met de drukte? Dan pak je je fiets om de dag af te sluiten aan het prachtige strand van Hoî an waar je tevens genoeg leuke strandtentjes hebt met de lekkerste “lassi’s”. Kortom geweldig genieten.

Zeer toeristisch maar wel erg sfeervolle stad

Anoniem
    22-9-2017

Vooral in de avond een super sfeervolle plek, het oude centrum is volledig met lampions verlicht.

Helaas lijkt het op sommige plekken wel Volendam. Zelfs in het laagseizoen. Toch een must see in Vietnam. Heerlijk eten ook

Gezellig toeristenplaats

Ad Boom
    29-6-2017
    Gezellige toeristenplaats. Volop restaurants, markt, winkeltjes etc. Met taxi ca 10 min (paar euro) van het strand met ook daar voldoende restaurants en barretjes.
Hoi An scoort een 8,8 uit 10, op basis van 69 reviews