Hotel Tan Hai Long

1 review over Hotel Tan Hai Long in het Nederlands

een aanrader

Pepper
29-12-2009

We hebben, met tussenpozen, vier nachten in het Tan Hai Long 1 geslapen. Alhoewel het buiten een onzettende herrie is is het binnen rustig. De kamers zijn klein, maar goed genoeg en schoon. De badkamers hebben een klein bad en er is altijd warm water, ook op de drukke tijden. Het ontbijt is goed genoeg maar het restaurant is wat te klein voor het aantal gasten en ik vond het er stinken. Wat dit hotel vooral zo goed maakt is de locatie, naast de Ben Thanh markt en tegenover een groot park. Als je vijf minuten de ene kant oploopt kom je in het luxe district 1, vijf minuten de andere kant op kom je in het backpackers gedeelte. Het personeel is vriendelijk en voor de deur van het hotel staat altijd een Vinataxi klaar (een taxi met meter waarbij je niet bang hoeft te zijn dat je wordt opgelicht). Mede omdat de tarieven voor kamers gunstig zijn is dit hotel een absolute aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tan Hai Long in Ho Chi Minh City (Saigon), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tan Hai Long zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.