Hotel Sheraton Saigon

Luxe hotelWeer vandaag33°26°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Sheraton Saigon voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Sheraton Saigon in het Nederlands

centraal gelegen

sohveld
10-3-2013

prima 5 sterren hotel. geweldige entree. checkin prima. luxe room met uitzicht op het zwembad,geen balkon. mooie marmeren badkamer. strijkplank en bout in de kast aanwezig.wifi op de kamer kost 18$ per dag!! wel vrij wifi en internet in de lounge.prima ontbijtbuffet,goed bagagedepot en prima service voor je vluchtconfirmatie.alles lopend op korte afstand,prima! helaas slechte cappucchino in de lounge voor ca. 5 euro p/p.!

Gereisd Met partner in februari 2013
2008

aanrader

vanoverschelde
3-8-2008

het enige nadeel aan dit hotel is de liging van het zwembad - je hebt er bijna nooit zon . daarom zou ik de caravelle nemen volgende keer . ik zag dat die de ganse dag zon hadden vanuit mijn kamer

Gereisd Familie in augustus 2007

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton Saigon in Ho Chi Minh City (Saigon), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton Saigon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.