Hotel Pullman Saigon Centre

Hotel Pullman Saigon Centre
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Pullman Saigon Centre voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Pullman Saigon Centre in het Nederlands

Erg mooi hotel

Sjoerd
25-12-2014

Het is een erg mooi Hotel midden in Ho Chi Minh. De Service is er uitstekend je word overal direct mee geholpen. Wil je iets bezichtiging kan ook allemaal in het hotel geregeld worden, Wij zijn naar de Mekong en de tunnels van de Vietcong geweest. Deze tours zijn beide echt aan te raden. Het hotel was net nieuw en dat was aan alles te merken alles was nog perfect.

Gereisd Met vrienden in Wed Nov 05 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig modern hotel!

Dimitry_74
9-11-2014

Na een vervelende ervaring met een ander hotel zelf na één nacht de keuze gemaakt naar het Pullman te vertrekken en wat een goede keuze was dat!

Omdat we last minute een kamer een kamer nodig hadden was er vanzelfsprekend beperkt keus. We konden een standaard luxe kamer kiezen of een executive kamer. Gekozen voor de executive kamer en die was geweldig!

De ruime moderne kamer is van alle gemakken voorzien. De moderne badkamer beschikt over een aparte douche, bad, toilet en wastafel.

Mooi zwembad (soms wel wat winderig door ligging op de 6e etage) met bar. Uitgebreide fitness en wellness faciliteiten zijn ook voorhanden.

Er zijn twee grotere restaurants in het hotel waarvan het restaurant op de 30e etage het beste (en duurste) is. Prachtig uitzicht 's-avonds over de stad met alle lichtjes. Het tweede restaurant is groter en hier ontbijt je dan ook.

Looptijd naar hartje centrum van de stad is ongeveer 15 tot 20 minuten waarbij je halverwege langs een leuke overdekte markt komt.

Gereisd Met partner in september 2014

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pullman Saigon Centre in Ho Chi Minh City (Saigon), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pullman Saigon Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.